۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹
کد خبر: 83161649
T T
۰ نفر
فيلم هاي كوتاه هفته قرآن در دامغان به نمايش درآمد

سمنان - ايرنا - رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دامغان گفت: فيلم هاي كوتاه و تعزيه خواني از برنامه هاي ويژه هفته قرآن و عترت استان سمنان در دامغان به نمايش درآمد.

محمد طالبي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: نمايش فيلم با موضوع قرآن و عترت و تعزيه خواني با موضوع قصه هاي قرآني از ويژه برنامه هاي گراميداشت هفته قرآن و عترت استان سمنان در دامغان است.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دامغان اضافه كرد: طراحي، نقاشي، خوشنويسي، فيلم و عكس، تعزيه و پوستر، از اصلي ترين ويژه برنامه هاي هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
وي افزود: 16 عنوان برنامه استاني همزمان با هفته قرآن و عترت در حال اجرا است كه اكران فيلم كوتاه و تعزيه خواني در دامغان انجام مي شود.
طالبي تصريح كرد: 20 فيلم كوتاه و هفت اثر تعزيه، پس از فراخوان از شهرهاي مختلف استان سمنان به دبيرخانه هاي اين اداره ارسال شد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دامغان با اشاره به اينكه نمايش اين فيلم ها از شنبه در تالار منوچهري دامغاني مجتمع فرهنگي هنري شهيد شاهچراغي آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت، افزود: فيلم هاي انتخابي اين بخش علاوه بر دامغان به صورت چرخشي در ساير شهرهاي استان سمنان نيز به نمايش درمي آيد، تعزيه هاي ارسال شده با موضوع داستان هاي قرآني، پس از انتخاب در ايام فاطميه در شهرهاي استان اجرا مي شود.
به گزارش ايرنا، هفته قرآن و عترت استان سمنان در ١٦ رشته مختلف فرهنگي و هنري و با موضوع قرآن و عترت در حال برگزاري است.
9856/6103