۱۴ دی ۱۳۹۷، ۸:۳۹
کد خبر: 83158126
T T
۰ نفر
تيم واليبال صنايع اردكان، شهداب يزد را شكست داد

يزد - ايرنا - تيم واليبال صنايع اردكان در چارچوب هفته هفتم پيكارهاي واليبال ليگ دسته يك قهرماني باشگاه هاي كشور، پنجشنبه شب در سالن شاهديه يزد با نتيجه نزديك سه بر 2 تيم شهداب اين شهر را شكست داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين مسابقه كه در حضور جمعي از هواداران 2 تيم برگزار شد، تيم صنايع به ترتيب در ست هاي اول، دوم و پنجم با امتيازهاي 26 بر 24، 26 بر 24 و 15 بر 10 بر حريف غلبه كرد.
همچنين تيم شهداب يزد كه بازي خانگي خود را برگزار مي كرد در ست هاي سوم و چهارم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 21 و 25 بر 20 بر تيم ميهمان پيروز شد.
تيم هاي شهداب يزد، صنايع و خاتم جوان اردكان در گروه چهارم اين پيكارها با تيم هاي لاستيك بارز كرمان و مرزداران سيستان و بلوچستان هم‌گروه است.
اين مسابقات در چهار گروه به‌صورت دوره‌اي و رفت‌وبرگشت برگزار مي‌شود و تيم هاي اول و دوم به مرحله دوم صعود مي‌كنند.
در گروه يك تيم هاي ميلاد نور رامسر، نماينده نور، شهروند نكا، توپكا بابلسر و ژلانو آق قلا و در گروه دوم نيز تيم هاي افق قم، مقاومت تهران بزرگ، شهداي رامسر، شهرداري كرج و ملوان حضور دارند.
همچنين در گروه سوم، تيم هاي نماينده اراك، راهياب ملل مريوان، نماينده اصفهان، كاشي كاژه كرمانشاه، شهرداري قزوين و مقاومت مهاباد رقابت هاي خود را برگزار مي‌كنند.
تيم هاي اول تا چهارم گروه‌هاي يك و دو و گروه‌هاي سه و چهار به‌صورت ضربدري با يكديگر رقابت مي‌كنند و در نهايت چهار تيم برتر به‌صورت متمركز مرحله نهايي را برگزار مي‌كنند و 2 تيم راهي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در فصل آينده (1398) خواهند شد.
سه تيم شهداب يزد، خاتم جوان و صنايع اردكان سه نماينده استان يزد در ليگ دسته يك واليبال باشگاه هاي كشور هستند.
استان يزد 48 هيات و 65 هزار ورزشكار زيرپوشش بيمه ورزشي دارد كه حدود 2 هزار نفر در رشته واليبال فعاليت دارند.
7536/ 6197