۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳
کد خبر: 83157420
T T
۰ نفر
اصحاب رسانه در انعكاس دستاوردهاي انقلاب نقش اساسي دارند

گنبدكاووس – ايرنا – فرماندار كلاله در شرق استان گلستان با اشاره به توطئه هاي دشمن در مقابله با دستاوردهاي انقلاب اسلامي، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعكاس دستاوردهاي انقلاب نقش اساسي داشته و از ظرفيت بالايي برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگارايرنا، محمد حميدي روز پنجشنبه درنشست خبري با اصحاب رسانه، از آغازفعاليت هاي اتاق فكر چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در فرمانداري اين شهرستان خبرداد و گفت: اين اتاق فكر به منظور برنامه ريزي، برنامه سازي و ارائه راهكار هاي عملي براي با شكوه برگزار كردن برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با مشاركت پيشكسوتان وصاحبان فكر و انديشه راه اندازي شده است.
فرماندار كلاله اظهارداشت: با توجه به ارتباط نزديكي كه خبرنگاران و فعالان رسانه با قشرهاي مختلف مردم همچنين با مسائل و مشكلات آنان دارند، از ظرفيت بالايي در اطلاع رساني و نقش موثري درايجاد تعامل و تقويت مشاركت بين دستگاه هاي اجرايي و مردم برخوردارند.
حميدي تصريح كرد : به منظور بهره مندي از ظرفيت هاي رسانه، از فعالان اين عرصه برادرانه مي خواهم در خدمت به مردم با ما همكاري داشته باشند.
حميدي در ادامه به پاسخ سئولات مطرح شده پرداخت و با بيان اينكه دراين شهرستان در جهت تامين ثبات در نرخ كالاي عرضه شده دربازار، مقابله با گرانفروشي و برخورد با متخلفان، اكيب هاي بازرسي فعاليت دارند، اظهارداشت : معمول براين است كه گرانفروشان و متخلفان عرضه كالاي اساسي به پرداخت جريمه محكوم مي شوند اما ميزان جريمه تعيين شده بازدارندگي لازم را براي جلوگيري از تخلفات و يا گرانفروشي ندارد.
وي به افزايش موقتي نرخ عرضه مرغ در بازار اشاره كرد و گفت: براساس مصوبه جديد از اين پس، 20 درصد از مرغ توليدي در هر شهرستان به مردم همان شهرستان اختصاص پيدا مي كند.
فرمانداركلاله بابيان اينكه دراين شهرستان 36 واحد مرغداري فعاليت دارد، ادامه داد: اجراي اين مصوبه از ديروز در كلاله آغاز شد و هركيلوگرم مرغ به نرخ 114هزار ريال به مردم عرضه مي شود.
وي احداث و راه اندازي شهرك صنعتي را از زيرساخت هاي شاخص توسعه اين شهرستان دانست و گفت : تمام تلاش ما در جانمايي احداث شهرك صنعتي، فراهم كردن زمينه هاي توسعه شرق كلاله بود كه براين اساس پس از تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته ، احداث شهرك صنعتي به مساحت يكصد هكتار در بخش پيشكمر جانمايي شده و اجراي آن به تصويب رسيده است.
وي افزود: براي آغاز عمليات اجرايي اين پروژه پنج ميليارد ريال اعتبار اوليه اختصاص يافته است.
فرماندار كلاله تامين مكان ورزشي در هر يك از روستاها را از طرح هاي مهم اين شهرستان درسالجاري دانست و گفت: از اول سالجاري تاكنون 70درصداز روستاهاي كلاله با پيگيري اداره ورزش و جوانان و مشاركت دستگاه هاي اجرايي مرتبط و براساس ظرفيت ها و توانمندي هاي موجود محلي، داراي حداقل يك مكان ورزشي شده اند و تا پايان سالجاري 30درصد از روستاهاي باقيمانده نيز داراي مكان ورزشي خواهند شد.
شهرستان كلاله با بيش از 130هزارنفر جمعيت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478