۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹
کد خبر: 83156511
T T
۰ نفر
آيت الله علم الهدي: عرصه روحانيت عرصه مادي گرايي نيست

مشهد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي گفت: كسي كه وارد عرصه طلبگي مي شود بايد خود را وقف نوكري امام عصر(عج) كند. اگر كسي به دنبال پست و مقام و كسب درآمد وارد اين عرصه شود هيچ چيز بدست نمي آورد زيرا درآمد يك شاگرد سوپرماركتي از يك طلبه و روحاني بيشتر است.

آيت الله سيد احمد علم الهدي روز چهارشنبه در ديدار با جمعي از طلاب قم و تهران در مشهد افزود: وقتي مبناي فعاليت يك طلبه و روحاني نوكري امام زمان(عج) باشد هيچ مقام و موقعيتي براي او جلوه گري ندارد. اگر غير از اين باشد جز ضرر و بدبختي هيچ چيزي در پي نخواهد داشت و راهي كه انتخاب كرده اشتباه است.
وي ادامه داد: علم، سواد و موقعيت اجتماعي براي يك طلبه در صورتي موثر است كه بتواند هرچه بيشتر در خدمت امام عصر(عج) قرار گيرد و براي آن حضرت مفيد و موثر واقع شود.
امام جمعه مشهد گفت: ارزش يك طلبه و روحاني به القاب و عناوين نيست بلكه در اخلاص و نوكري براي امام زمان(عج) است و درسي كه خوانده مي شود بايد براي نوكري و خدمت بهتر به امام عصر(عج) باشد.
وي افزود: امروز دشمنان متحد شده اند تا نگذراند حاكميت سراسري حضرت مهدي(عج) بر دنيا پرتو افكن شود. كسي مي تواند در خدمت امام زمان(عج) قرار گيرد كه در جبهه سخت و نرم وارد شود و دشمن را سركوب و با آن مبارزه كند.
7507/1858