۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۳۳
کد خبر: 83156348
T T
۰ نفر
قهرمان كشتی فرنگی كوبا در اندیشه چهارمین طلای المپیك

تهران - ایرنا - «میخاین لوپز» دارنده سه مدال طلای بازی های المپیك در كشتی فرنگی بعد از 2 سال دوری از میادین قصد دارد برای كسب چهارمین مدال المپیكی در توكیو به روی تشك برود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، لویز كوبایی بعد از كسب سومین مدال طلای بازی های المپیكی خود در سال 2016 در ریو با 7 مدال طلا (3 طلای المپیك، 5 طلای قهرمانی جهان و 2 مدال نقره قهرمانی جهان) بعد از الكساندر كارلین كبیر از كشور روسیه خود را به عنوان دومین فرنگی كار پرافتخار جهان معرفی كرد.
لوپز قهرمان سنگین وزن جهان و المپیك از كشور كوبا كه پس از كسب مدال طلای وزن 130 كیلوگرم كشتی فرنگی المپیك 2016، در میادین مهم از جمله رقابت های جهانی حضور نداشته است، سال گذشته میلادی به عنوان میهمان در مسابقات كراسنودار روسیه حضور یافت و امسال نیز در رقابت های كشتی آمریكای مركزی به عنوان قهرمانی رسید و نشان داد هنوز برای خداحافظی از دنیای كشتی تصمیم نگرفته است و به احتمال فراوان در رقابت های المپیك 2020 توكیو شركت می كند.
همچنین «رومن ولاسوف» قهرمان نامدار روس در وزن 74 كیلوگرم كشتی فرنگی و دارنده 2 مدال طلای المپیك كه به دلیل مصدومیت و عمل جراحی در رقابت های جهانی مجارستان حاضر نشد نیز قصد دارد پس از بهبودی در بازیهای 2020 المپیك توكیو حضور یابد. ولاسوف قصد دارد در رقابت های كشتی فرنگی قهرمانی روسیه كه اواخر دی ماه سال جاری در شهر كالینگراد برگزار می شود هم شركت كند.
ورزشی**1067**1597
۰ نفر