۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۰۰
کد خبر: 83153619
T T
۰ نفر

25 هزار ليتر سوخت قاچاق در بم كشف شد

۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۰۰
کد خبر: 83153619
25 هزار ليتر سوخت قاچاق در بم كشف شد

كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان كرمان با اشاره به تشديد طرح هاي مقابله با انواع قاچاق در اين استان از كشف25 هزار ليتر سوخت غيرمجاز در عمليات ماموران يگان تكاوري شهرستان بم خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه خبري پليس كرمان، سردار 'رضا بني اسدي فر' افزود: طي سال جاري و در راستاي اجرايي كردن شعار سال، مبارزه با قاچاق كالا و سوخت با جديت و با بهره گيري از تمام توان رده هاي انتظامي سراسر استان در دستور كار قرار گرفته است.
وي ادامه داد: در همين راستا و در ادامه طرح هاي مبارزه با كالاي قاچاق، ماموران يگان تكاوري 114شهرستان بم با استقرار در محورهاي اصلي و فرعي كوير پهناور جنوب و شرق استان از پنج دستگاه اتوبوس و سه دستگاه خودروي سواري و وانت در مجموع 25 هزار ليتر گازوئيل قاچاق كشف كردند.
سردار بني اسدي فر بيان كرد: اين وسايل نقليه عمومي و شخصي كه حامل سوخت قاچاق در باك هاي اضافه يا جازسازهاي فلزي و نايلوني بودند بدون شك شديدا جان مسافران و ديگر خودروها را نيز به مخاطره مي اندازند، از اين رو پليس در برخورد با آنها هرگز اغماض نخواهد داشت.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به همجواري كرمان با استان هاي مرزي شرق كشور از تشديد طرح هاي مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: قاچاق فرآورده هاي سوختي علاوه بر وارد ساختن خسارات مالي فراوان به همه مردم و كل كشور به سبب حمل غيراصولي باعث حوادث بسياري در جاده هاي استان نيز بوده است كه پليس خود را مكلف به پيشگيري از آن ها مي داند.
3029/7440