۹ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۱۵
کد خبر: 83152781
T T
۰ نفر
«ما چوپون نمي خوايم»

تهران-ايرنا- مدير استوديو رضوان با اشاره به قسمت اول پويا نمايي گرگ و ميش با عنوان «ما چوپون نمي خوايم» گفت: در اين پويانمايي از داستان هاي رايج و عمومي استفاده كرديم كه در اكثر كشورها كليشه اي رايج و شنيده شده است و به همين دليل مخاطب به راحتي با آن ارتباط مي گيرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا، اسداله ديانتي مدير استوديو رضوان در گفتگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا گفت: انيميشن گرگ و ميش در قالب «وب سري»، و در اپيزود هاي دو دقيقه اي توليد و منتشر خواهد شد كه در قسمت اول گرگ و ميش با عنوان «ما چوپون نمي خوايم» در فضاي مجازي منتشر شد.
مدير استوديو رضوان افزود: در اين قسمت گرگ با آگاهي از نارضايتي گوسفندان از چوپان موج تبليغي راه مي اندازد و گوسفندها را به خروج از طويله تشويق مي كند، اما شب هنگام پس از يك شادي طولاني گوسفندان خوراك گرگ مي شوند.
وي گفت: گرگ و ميش به داستاني قديمي از درگيري گرگ و گوسفند ها اشاره مي كند و تلاش بر اين دارد مسائل سياسي و اجتماعي روز را با اين نگاه به مخاطب انتقال دهد.
ديانتي گفت: گوسفند ها شخصيت هاي اين سريال نماد جامعه اي است كه درگير اتفاقات روزمره و درگيري هاي روزانه است و گرگ نماد دشمناني اند كه از هر تلاشي براي شكست آنها دست نمي كشد.
در اين مجموعه داستان، گرگ در پي شكار ميش هاست و از مراقبت چوبان از آنها كلافه است تا اينكه با ديدن برنامه اي شروع به تبليغات منفي از چوپان مي كند و گوسفند ها را بر عليه چوپان تحريك مي كند، گوسفندان فريب تبليغات گرگ را با شعار آزادي مي خورند و به زور از دست چوپان مي گريزند . آنها گمان مي كنند كه به آزادي و آرامش كامل رسيده اند ولي قافل از اينكه در دام گرگ افتاده اند.
مجموعه آيتم هاي گرگ و ميش به كارگرداني محمد رضا حسايي و تهيه كنندگي اسداله ديانتي در استوديو رضوان توليد شده است.
فراهنگ**9031** 1418