۹ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹
کد خبر: 83152707
T T
۰ نفر

رمز موفقيت نظام وحدت بر محور ولايت است

۹ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹
کد خبر: 83152707
رمز موفقيت نظام وحدت بر محور ولايت است

بيرجند - ايرنا - فرماندار ويژه طبس گفت: با تجربه اي كه دشمنان در حوادث مختلف داشتند مي دانند كه رمز موفقيت عبور نظام مقدس جمهوري اسلامي از بحران ها وحدت بر محور ولايت فقيه است لذا در برنامه هايشان، وحدت داخلي و ولايت فقيه را نشانه گرفتند.

به گزارش ايرنا، سيد مهدي طلائي مقدم روز يكشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان طبس افزود: 9 دي روز بصيرت و روزي كه مردم با وحدت و وفاق بر محور ولايت فقيه از يكي از بحران هاي بزرگ در تاريخ 40 ساله انقلاب، سربلند عبور كردند.
وي گفت: در شرايطي كه توطئه هاي داخلي و خارجي جمع شده بودند تا اتفاقات بدي را در كشور رقم بزنند، مردم، همه گروه ها، تشكل ها و احزاب همه آمدند كه بتوانيم از اين وضعيتي كه در داخل كشور ايجاد شده بود سربلند عبور كنيم و اين اتفاق افتاد.
معاون استاندار خراسان جنوبي خاطرنشان كرد: 9 دي متعلق به همه مردم و گروه هاي سياسي بود كه محكم از مواضع، اهداف و دستاوردهاي انقلاب دفاع كردند.
وي گفت: شرايط كنوني به گونه اي متفاوت تر شايد ميزان حساسيت آن كمتر از سال 88 نباشد اما تفاوت هايي دارد و مثلث توطئه اي در خارج از كشور ايجاد كردند كه شامل آمريكايي، عبري و وهابيت است.
طلائي مقدم افزود: سعي دارند بسياري از اغتشاشات را به داخل كشور بكشانند و خيلي از اتفاقات و عمليات هاي تروريستي را به داخل كشور برسانند، شرايط حساس است و همه بايد مواظبت كنيم.
وي گفت: اتفاق هايي كه امروز در اطراف مرزهاي استراتژيك نظام مقدس جمهوري اسلامي داريم با توطئه هايي كه در اين مثلث با راس آمريكا و همراهي وهابيت يعني عربستان و عبري ها يعني اسرائيل در حال انجام است بايد اين مسائل و خطرات آن را براي مردم تبيين كنيم كه باز هم سربلند باشيم.
فرماندار ويژه طبس يادآور شد: در مذاكرات برجام همه دنيا مقابل ما ايستادند اما چون در داخل وفاق داشتيم و به اجماع رسيديم هرچند نقدهايي در بخش هاي مختلف بر آن وارد بود اما در مذاكرات سربلند بيرون آمديم.
وي گفت: در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي هستيم و لازم است كه امسال حضور پررنگ و فعال در برنامه هاي دهه فجر داشته باشيد.
فرماندار ويژه طبس با اشاره به موضوع زمين و مسكن در طبس گفت: مشكلاتي در زمين و مسكن ايجاد شده بود و برخي از دلالان از اين فرصت سوء استفاده مي كنند و با ايجاد بازار سياه و قيمت هاي كذايي سعي دارند منافع بيشتري به جيب بزنند.
وي با هشدار بر اينكه مردم بايد هوشيار باشند و عجله نكنند افزود: با برنامه ريزي كه انجام شده 10 هكتار در حوزه فرهنگيان، 20 هكتار در حوزه شركت ذغالسنگ و مجموعه 50 هكتاري نيز توسط راه و شهرسازي طبس براي واگذاري پيگيري شده است و مشكلي در تامين زمين نداريم كه تقاضاي ما افزايش محدوده شهرهاست تا بتوانيم زمين بيشتري واگذار كنيم.
وي ادامه داد: در بخش ديهوك براي اولين بار واگذاري زمين انجام شد و به زودي در شهر عشق آباد هم واگذاري اراضي انجام خواهد شد.
مركز شهرستان طبس در 270 كيلومتري غرب بيرجند قرار دارد.
7217*3028