۹ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83152473
T T
۰ نفر

وزير دفاع:

دشمنان معيشت مردم را هدف گرفته اند

۹ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83152473
دشمنان معيشت مردم را هدف گرفته اند

تهران- ايرنا- وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: دشمنان نظام اسلامي معيشت و رفاه مردم را هدف گرفته اند كه سازمان هاي تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح و اتكا نقش مهمي در ارتقاي منزلت، معيشت و تأمين زنجيره غذايي اين نيرو را به عهده دارند.

به گزارش يكشنبه ايرنا از روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتيپ «امير حاتمي» در جمع مديران، مسئولان و كاركنان سازمان اتكا، نقش اين سازمان را در تأمين زنجيره غذايي و معيشت مردم و كاركنان نيروهاي مسلح بسيار خطير برشمرد و اظهار داشت: در بين فروشگاه هاي زنجيره اي، اتكا تنها فروشگاهي است كه با افتخار كالاهاي صرفاً ايراني را در مسير تحقق بخشيدن به شعار(حمايت از كالاي ايراني) كه رهبر معظم انقلاب به عنوان يك اصل و يك راهبرد بيان فرمودند، سرلوحه كار و اشتغال خود قرار داده و سعي مي كند با ظرفيت هاي داخلي نياز مشتريانش را مرتفع كند.
وي با بيان دو مسئوليت مهم وزارت دفاع در پشتيباني از نيروهاي مسلح تصريح كرد: يكي از رسالت هاي وزارت دفاع تأمين تسليحات و تجهيزات و پشتيباني دفاعي از نيروهاي مسلح است كه امروز با همت والاي متخصصين صنعت دفاعي توانسته ايم زمان ايده تا محصول كه موجبات عزت و اقتدار كشور را فراهم كرده است بسيار كوتاه كرده و به دستاوردهاي ارزشمندي در حوزه صنعت دفاعي دست يابيم.
وي به حوزه «خدمات» به عنوان بخش ديگري از مسئوليت وزارت دفاع در پشتيباني از سرمايه هاي انساني نيروهاي مسلح است ياد كرد و افزود: نيروهاي مسلح شامل رزمندگان بازنشسته، بسيجيان و جانبازان و خانواده معظم شهداء به عنوان بهترين وگرانبهاترين سرمايه هاي انساني كشور شايسته دريافت بفاخرترين خدمات به لحاظ كمي و كيفي هستند.
امير سرتيپ حاتمي با بيان اين كه خدمات خرسندساز به خانواده بزرگ نيروهاي مسلح بايد متكي بر يك نيازسنجي دقيق علمي از نيازهاي جامعه هدف باشد، تصريح كرد: اين خدمات بايد در بهترين و شايسته ترين شكل و قالب توام باتكريم و ارزش و احترام به خادمين نظم و امنيت و دفاع از كشور و ملت تقديم شود.
وي به تشريح سطح زندگي عموم مردم نسبت به دوران قبل از انقلاب پرداخت و تأكيد كرد: استانداردهاي زندگي عموم مردم نسبت به دوران گذشته قابل مقايسه نيست و براين اساس حفظ و افزايش رضايتمندي استفاده كنندگان از سوي سازمان هاي خدماتي وزارت دفاع از اهميت ويژه اي برخوردار است.
وي با بيان اين كه خانواده بزرگ نيروهاي مسلح همواره فعاليت ها و اقدامات وزارت دفاع را در حوزه هاي مختلف مدام ارزيابي مي كنند، خاطرنشان كرد: نبايد هيچ عزيزي از خانواده بزرگ نيروهاي مسلح اين علاقه يا ميل را داشته باشد كه اتكا را با هر فروشگاه زنجيرهاي ديگري مقايسه كند و اين موضع به ذهنش خطور كند كه جايي بهتر از اتكا مي تواند به او خدمات دهد.
وزير دفاع ادامه داد: «اتكا» به عنوان نمادي از نيروهاي مسلح و به عنوان يك سازمان نمونه در حوزه مديريت جهادي در معرض ديد عموم مردم قرار دارد، بسيار مهم است كالايي با كيفيت و بسته بندي مطلوب و با نهايت تكريم و احترام در اختيار كاركنان نيروهاي مسلح و عموم مردم عزيز قرار گيرد.
امير حاتمي ادامه داد: كشور امروز مورد هجمه اقتصادي دشمنان است، بنابراين امروز حفظ رفاه مردم در اولويت اول اركان و قواي نظام اسلامي قرار دارد و مديران اتكا بايد با فراهم كردن دسترسي به خدمات سهل و آسان، فروش اينترنتي و خدمات غيرحضوري، افزايش سرانه معيشت، افزايش درآمدها و توسعه زيرساخت هاي كشاورزي و دامي و صنعتي و افزايش نقديندگي بتوانند در كمك به دولت و ملت نقش خود را به خوبي ايفا كنند.
وي همچنين گفت: افزايش كيفيت، افزايش رضايت مندي از نگاه مشتري، انضباط مالي و اقتصادي از موارد بسيار مهمي است كه كاركنان و مديران اتكا بايد بيش از پيش مد نظر قرار دهند.
در اين مراسم حكم عيسي رضائي مدير عامل جديد سازمان اتكا قرائت و از خدمات محمد مهدي كربلائي تقدير شد.
سيام*9612**1336
۰ نفر