۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹
کد خبر: 83149549
T T
۰ نفر
امام جمعه ابركوه: اخلاق حرفه اي در خط مشي ايرنا رعايت مي شود

يزد - ايرنا - امام جمعه ابركوه گفت: خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) آئينه دار عرصه اطلاع رساني است و عملكرد اين رسانه در كشور و استان يزد در همه زمينه ها به گونه اي بوده كه اصول اخلاقي و حرفه اي اطلاع رساني در آن رعايت شده است.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام سيدابراهيم حسيني روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاري جمهوري اسلامي استان يزد و ديدار با كاركنان اين رسانه افزود: فعاليتهاي ايرنا براي افزايش آگاهي عموم مردم در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب بوده و منافع نظام و كشور در آن لحاظ شده است.
وي با گراميداشت ياد شهيد محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در مزارشريف افغانستان خاطر نشان كرد: ايرنا در سالهاي بيش از 80 ساله فعاليت اين رسانه، جايگاه ويژه اي نزد افكار عمومي در تامين اخبار ساير رسانه و مخاطبان داشته و عملكرد اين رسانه موفق بوده است.
حجت الاسلام حسيني همچنين با گراميداشت ياد آيت الله هاشمي شاهرودي افزود: بصيرت و درايت ملت ايران و توجه منويات رهبر معظم انقلاب در قبال دسيسه هاي دشمنان ستودني و عامل ماندگاري نظام است.
امام جمعه ابركوه همچنين از بخش هاي مختلف ايرنا مركز يزد ديدن كرد و در جريان روند توليد و انتشار توليدات خبري در اين رسانه قرار گرفت.
خبرگزاري جمهوري اسلامي در سال 1313 خورشيدي بانام «آژانس خبري پارس» به‌عنوان ششمين خبرگزاري جهاني تأسيس شد و در بيش از هشت دهه فعاليت، علاوه بر جريان سازي خبري يكي از منابع مهم خبري رسانه‌هاي داخلي و خارجي است.
هم‌اكنون فراورده‌هاي ايرنا به زبان‌هاي فارسي، انگليسي، عربي، تركي، اسپانيولي، روسي، اردو، آلماني و فرانسوي توليد و در اختيار مخاطبان گذاشته مي‌شود.
سابقه راه اندازي و فعاليت خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) در استان يزد حدود نيم قرن است.
مركز شهرستان 53 هزارنفري ابركوه در140كيلومتري جنوب غربي شهر يزد قرار دارد.
7532/ 6014/