۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲
کد خبر: 83145411
T T
۰ نفر
دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» فراخوان داد

تهران- ایرنا- دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی «سیمرغ» با اعلام فراخوان، تمامی دانشجویان سراسر كشور و جامعه پزشكی را به شركت در این جشنواره دعوت كرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ؛ هنرمندان می توانند در 5 بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنرهای تجسمی جشنواره سیمرغ شركت كنند و محدودیتی برای شركت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.
بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ پنجم دی ماه 97 آغاز می شود و تا یكم اردیبهشت ماه 98 ادامه خواهد داشت.
این جشنواره در «بخش آزاد» ویژه دانشجویان، كاركنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور و جامعه پزشكی كشور، «بخش فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراكز و موسسات آموزش عالی كشور و «بخش بین‌الملل» با موضوع «فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان سراسر جهان برگزار خواهد شد.
جشنواره سیمرغ مانند دوره های گذشته اهدافی چون تقویت فضای پر نشاط و انگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، كاركنان، اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشكی كشور و جامعه پزشكی و جلب توجه به مسائل مهم جامعه و كشور و جهان از طریق فرهنگ و هنر و همچنین توسعه و تقویت مشاركت در فعالیت های فرهنگی و هنری خصوصا در كانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بُعدی و فرهنگسازی سلامت با استفاده از ابزار هنر را دنبال می كند.
جشنواره دهم با شعار «سالم زیستن، هنر است» تلاش دارد سبك زندگی سالم را كه هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیاء و اولیاء الهی است در جامعه دانشگاهی كشور ترویج كند.
دانشجویان و علاقه مندان شركت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جشنواره به نشانی www.festivalf.ir مراجعه كنند.
جشنواره بین المللی «سیمرغ» در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان 1398 در شهر تهران برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9246** 1055
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ