۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵
کد خبر: 83140491
T T
۰ نفر
شب يلدا با سرباز كوچك امام

تهران - ايرنا - فروش ويژۀ كتاب «سرباز كوچك امام» به مناسبت شب يلدا با تخفيف 15 و 30درصدي آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از دبيرخانۀ پويش كتاب‌خواني «كتاب‌قهرمان» به مناسبت طولاني‌ترين شب سال، براي كتاب «سرباز كوچك امام» طرح تخفيف ويژه در نظر گرفته است. اين تخفيف شامل نسخۀ الكترونيك و چاپي اين كتاب به همراه ارسال رايگان مي‌شود.
افرادي كه قصد خريد كتاب و شركت در پويش را دارند، مي‌توانند با كد تخفيفي «yalda97» نسخۀ الكترونيك كتاب «سرباز كوچك امام» را با 30درصد تخفيف از اپليكيشن طاقچه تهيه كنند.
همچنين امكان خريد نسخۀ چاپي اين كتاب 470 صفحه‌اي با تخفيف 15درصد به همراه ارسال رايگان به سراسر كشور با مراجعه به سايت پويش به نشاني www.ketabghahreman.com يا فرستادن عدد 5 به سامانۀ پيامكي 50001768 فراهم شده است.
ذكر اين نكته لازم است كه خريداران فقط تا 2 دي مي‌توانند از اين تخفيف‌ها استفاده كنند.
علاقه‌مندان مي‌توانند پس از خريد كتاب در پويش «كتاب‌قهرمان» نيز شركت كنند و از جوايز 600ميليون‌ريالي اين مسابقه بهره‌مند شوند. افراد براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص روش‌هاي پويش و نحوۀ شركت در آن به سايت پويش مراجعه كنند.
اولين دورۀ پويش و مسابقۀ كتاب‌خواني «كتاب‌قهرمان» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامي و همكاري انتشارات پيام آزادگان با محوريت «سرباز كوچك امام»، خاطرات مهدي طحانيان، اسير سيزده‌ساله در زندان‌هاي رژيم بعثي از آذر 97 آغاز شده و تا اسفند سال جاري ادامه دارد.
فراهنگ **1085 ** 1418