۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵
کد خبر: 83140217
T T
۰ نفر

حسيني گل نزن ترين مهاجم در تمرين پرسپوليس

۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵
کد خبر: 83140217
حسيني گل نزن ترين مهاجم در تمرين پرسپوليس

تهران- ايرنا- كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين امروز اين تيم در پست مهاجم بازي كرد اما موقعيت هاي گل زيادي هدر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا؛ تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 11 صبح در ورزشگاه شهيد كاظمي آغاز شد و برخلاف روزهاي گذشته بازيكنان پرسپوليس به جاي حضور در سالن بدنسازي و انجام تمرينات وزنه زني، مستقيم راهي چمن شدند و با دويدن دور زمين و انجام حركات كششي بدن هايشان را گرم كردند.
حسين ماهيني كه به تازگي پايش را به تيغ جراحان سپرده است با حضور در محل تمرين پرسپوليس به انجام تمرينات فيزيوتراپي پرداخت.
احمد نوراللهي، عليرضا بيرانوند، علي‌ عليپور و بشار رسن ملي‌پوشان ايراني و عراقي تيم پرسپوليس در تمرين امروز حضور نداشتند. ماركو مربي بدنساز تيم پرسپوليس زودتر از ساير مربيان كروات اين تيم به كرواسي رفت. منشا براي ديدار با خانواده‌اش راهي ايتاليا شده است و به همين دليل در تمرين حضور نداشت.
بازيكنان پرسپوليس در دو گروه به بازي تمريني پرداختند.
سيدجلال حسيني در بازي تمريني در نقش مهاجم ظاهر شد. او در اين بخش تمريني نشان داد بر خلاف اين كه مدافع پرقدرت و محكمي است اصلا فوروارد خوبي نيست. حسيني چند بار در يك قدمي دروازه خالي توپ را به اوت زد تا آه از نهاد هم تيمي هايش بلند شود.
سروش رفيعي آمادگي بالايي در تمرين پرسپوليس داشت و روي حركات تاكتيكي بارها موفق به گل زني شد.
بنابر اعلام مصطفي قنبرپور مدير تيم، با هماهنگي‌هاي به عمل آمده، تمرينات سرخپوشان پس از تعطيلات، تا زمان آغاز اردو در پژوهشگاه نفت دنبال خواهد شد.
تيم فوتبال پرسپوليس در بازگشت از اردو، تمرينات خود را بار ديگر در ورزشگاه شهيد كاظمي دنبال خواهد كرد.
ورزشي**9463**م.ت ** 2024