۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۹:۰۴
کد خبر: 83132943
T T
۰ نفر

تمركز خيرين بر توسعه هنرستان ها در كشور

۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۹:۰۴
کد خبر: 83132943
تمركز خيرين بر توسعه هنرستان ها در كشور

كرج-ايرنا- رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز كشوراعلام كرد كه با توجه به اهميت حركت نسل آينده به سمت مهارت آموزي و دانش فني ، بخشي از فعاليت خيرين بر توسعه هنرستان ها متمركز شده است.

محمدرضا حافظي شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: يكي از الزمات اقتصاد مقاومتي برخورداري از نسلي ماهر و توانمند است كه بخشي از اين هدف با ساخت و توسعه هنرستانها
و گرايش دانش آموزان به سمت مهارت آموزي محقق مي شود.
وي بيان داشت : بر اين اساس جامعه خيرين مدرسه ساز با درك شرايط حساس كشور و نياز آن به داشتن نسل هاي توانمند و با مهارت، طرح توسعه هنرستان ها را در برنامه كاري خود قرار داده است.
حافظي گفت: ساخت هنرستان و مراكز آموزشي فني و حرفه اي نقش موثري در تقويت اقتصاد مقاومتي و پيشبرد برنامه هاي فني در جامعه دارد.
وي يادآورشد: بيش از 650 هزار خير مدرسه ساز در داخل و خارج از كشور فعاليت دارد كه اميد واريم با همت والاي آنان ، هنرستان هاي خيرساز با روحيه جهادي ساخته شود.
رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور گفت: 21 سال از حركت معنوي خيرين در امر مقدس مدرسه سازي در كشور مي گذرد و امروز بنا به ضرورت كشور تلاش خيرين بر ساخت فضاهاي آموزشي با نگاه مهارت آموزي معطوف شده است .
وي تاكيد كرد: همه ما سرباز ولايت هستيم لذا براي خدمت به آينده سازان ايران اسلامي از هيچ كوششي دريغ نمي كنيم و اين راه نيك را ادامه مي دهيم تا دانش آموزان در فضايي مناسب تحصيل كنند و مهارت ببينند.
خيرين مدرسه ساز تاكنون حدود 50 هزار مدرسه در مناطق مختلف كشور احداث كرده اند.
2819/ 6155