۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۸
کد خبر: 83131110
T T
۰ نفر
سرپرستان معاونت آموزشی و بین الملل هلال احمر منصوب شدند

تهران- ایرنا- سرپرستان معاونت آموزشی و معاونت امور بین الملل هلال احمر و عضو كارگروه تطبیق برنامه و بودجه جمعیت هلال‌احمر معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر، احمد سلطانی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری این جمعیت منصوب كرد.
اصغر پیوندی در حكم احمد سلطانی آورده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جناب عالی به موجب این حكم به عنوان سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری و سرپرست موسسه آموزش عالی علمی كاربردی هلال ایران منصوب می شوید.
«بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم».

* انتصاب سرپرست معاونت امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال‌احمر
رئیس جمعیت هلال احمر در حكمی زهرا فلاحت را به سمت سرپرست معاونت امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال‌احمر منصوب كرد.
در متن حكم انتصاب زهرا فلاحت آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جناب عالی به موجب این حكم به عنوان سرپرست معاونت امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر منصوب می‌شوید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسالت دارم.

*نجفی مشاور رئیس جمعیت هلال احمر شد
علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر همچنین در حكمی دیگر محمد علی نجفی را به عنوان مشاور خود و رئیس كمیسیون اقتصادی منصوب كرد.
در متن این حكم آمده است: نظر به تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب و رئیس كمیسیون اقتصادی، منصوب می شوید. شایسته است با تشكیل جلسات مستمر و با استفاده از ظرفیت های سایر اعضای كمیسیون جمعیت هلال احمر را در رسیدن به اهداف والای بشردوستانه و خدمت رسان به مردم یاری نمایید.

*حسین دشتی، عضو كارگروه تطبیق برنامه و بودجه جمعیت هلال‌احمر شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین در حكمی سید حسین دشتی را به سمت عضو كارگروه تطبیق برنامه و بودجه جمعیت منصوب كرد.
علی‌اصغر پیوندی در حكم سید حسین دشتی آورده است: نظر به تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جناب عالی در امور برنامه ریزی بدین وسیله در اجرای بند الف فصل پنجم برنامه پنجساله مصوب شورای عالی به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو كارگروه تطبیق برنامه و بودجه جمعیت منصوب می شوید.
حركت جمعیت در راستای تحقق اهداف برنامه پنجساله یگانه میثاق اینجانب با تمام مدیران و همكاران است. لذا از جناب عالی انتظار دارم با مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی نسبت به تحقق مفاد برنامه پنجساله جمعیت مطابق دستورالعمل نحوه فعالیت كارگروه مذكور تمام سعی و تلاش خود را مبذول دارید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسالت دارم.
اجتمام* 3377 * 3063
۰ نفر