۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶
کد خبر: 83130570
T T
۰ نفر

وزیر صهیونیستی به ضعف ارتش اشغالگر اعتراف كرد

۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶
کد خبر: 83130570
وزیر صهیونیستی به ضعف ارتش اشغالگر اعتراف كرد

تهران - ایرنا - 'نفتالی بنیت' وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی با انتقاد از ضعف ارتش این رژیم مدعی شد كه زمان برقراری صلح با فلسطین هنگامی است كه اعراب دوباره از ما بترسند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری قطری 'عربی 21 '، وزیر رژیم صهیونیستی كه ریاست حزب 'خانه یهود' را بر عهده دارد، افزود: سیاست امنیتی اسرائیل با شكست مواجه شده و دیگر نیروهای مقاومت از ما هراسی ندارند و هیچ عاملی بازدارنده آنها نیست .
وی با اشاره به عملیات شهادت طلبانه روز قبل فلسطینیان گفت: اكنون نیروهای مقاومت به آسانی به شهرك نشینان ما شلیك می كنند، در حالی كه خانواده های آنها از تشكیلات خودگردان حقوق می گیرند و اگر هم دستگیر شوند مدتی در زندان می مانند و در نهایت با قرارداد تبادل اسرا مجبور به آزادی آنها می شویم .
بنیت عضو كابینه رژیم صهیونیستی از 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم خواست به وضعیت نابسامان ارتش صهیونیستی رسیدگی كند .
وی نسبت به قدرت بالای ایران، سوریه ، لبنان و حماس در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد.
وی همچنین خواستار اعدام مجریان عملیات شهادت طلبانه علیه صهیونیست ها شد .
وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی پیش از این نیز با اعتراف به اینكه تل آویو از زمان جنگ دوم خود با لبنان تاكنون روی پیروزی را ندیده است، استعفای اخیر وزیر جنگ این رژیم را موجب شكست كابینه دانست.
9 صهیونیست یكشنبه شب در عملیات یك فلسطینی در شهرك صهیونیست نشین 'عوفرا' در نزدیكی 'رام الله' در كرانه باختری زخمی شدند.
پس از این عملیات، نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مسكونی كرانه باختری و شهر قدس بیش از 20 فلسطینی از جمله دو خبرنگار و چند فعال اجتماعی را دستگیر كردند.
خاورم** 1453**1651
۰ نفر