۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵
کد خبر: 83130506
T T
۰ نفر
كارگروه اشتغال استان قزوين با نگرش جديد تشكيل شود

قزوين – ايرنا – نماينده مردم قزوين، البرز و آبيك در مجلس شوراي اسلامي گفت:بايد كارگروه اشتغال استان قزوين با نگرش جديد تشكيل شود تا خروجي ملموس براي مردم داشته و رضايتمندي جامعه را افزايش دهد.

به گزارش ايرنا، سيده حميده زرآبادي روز سه شنبه در كارگروه اشتغال استان كه در استانداري برگزار شد، افزود: بايد اين كارگروه به گونه اي تشكيل شود كه هر دستگاه موانع اشتغالزايي پيش روي خود را در آن مطرح كند تا موانع استاني و ملي با پيگيري نمايندگان مجلس شوراي اسلامي رفع شوند.
وي گفت: روال جلسه كارگروه اشتغال استان با نام آن چندان مناسب نيست و در آن تنها به گزارش ميزان تسهيلات پرداختي بانك ها بسنده مي شود در حاليكه بايد به موضوعات اشتغال پايدار، مشكلات اين حوزه و راهكارهاي رفع موانع پرداخت شود.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: مبناي تشكيل اين جلسات درست نيست و تعريف شغل را درست ارايه نكرده ايم به همين دليل ارايه آمار اشتغالزايي 20 هزار نفري در استان موجب بدبيني مردم مي شود.
وي اضافه كرد: هميشه آمار اشتغال براي ما سوال بوده است كه اگر به تفكيك و با نام دقيق تر مطرح شوند زحمات كشيده شده در اين زمينه بيشتر ديده مي شود.
اين نماينده ادامه داد: بايد موضوعات اشتغال استان به صورت شفاف مطرح شوند تا بتوان با دقت و نظر قاطع در اين خصوص تصميم گيري و اعلام نظر كرد.
زرآبادي اضافه كرد: بايد بر كاريابي هاي سطح استان نيز نظارت بيشتري صورت گيرد تا مشخص شود چه ميزان دريافتي و چه مقدار اشتغالزايي داشته اند.
6101