۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶
کد خبر: 83125776
T T
۰ نفر
شكست دشمن در گرو همدلی و همراهی مسوولان با مردم است

یزد - ایرنا - امام جمعه موقت یزد گفت: دشمنی های استكبار جهانی در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد و راه شكست آنها در گروه همدلی و هوشیاری مردم و مسئولان و بصیرت همگانی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد رضا مدرسی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به اینكه خوی استكبار، تحریم و تهدید است افزود: برای خنثی كردن اهداف شوم دشمنان باید مردم و مدیران به وظایف دینی و انقلابی خود ادامه دهند.
وی با بیان اینكه استكبارجهانی از تمام امكانات و ابزارها به خصوص شبكه های اجتماعی برای زیبا نشان دادن چهره خود در پیش ملت ها استفاده می كند اظهار داشت: باید چهره واقعی استكبار را شناخت و در برابر او موضع گیری كرد.
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینكه دشمنان همواره به دنبال واژگون نشان دادن حقایق عالم به نفع خود و حامیان جهانی و منطقه ای هستند بر هوشیاری مسئولان تاكید كرد.
مدرسی به روز 16 آذر، روز دانشجو و نقش دانشگاهیان در انقلاب اسلامی به خصوص عدالت خواهی و استكبارستیزی اشاره كرد و از آنها خواست مواظب ترفندهای مخالفان نظام باشند.
امام جمعه موقت یزد به نقش مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین توجه به گسترش فرهنگ نماز در جامعه و بین مردم و جوانان اشاره كرد و خواستار همكاری همگان برای اجرایی شدن آن شد.
همچنین قبل از خطبه های نمازجمعه یزد حجت الاسلام محمد مهدی حرزاده مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در خصوص روز دانشجو سخنرانی كرد.
نمازجمعه در 28 محل در استان یزد اقامه می شود.
7536/ 6197