۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83124725
T T
۰ نفر
بازار داغ شايعات در آستانه انتخابات فدراسيون كشتي

تهران - ايرنا - بعد از استعفاي رسول خادم از رياست فدراسيون كشتي، بازار شايعات مبني بر حضور تعداي از قهرمانان و نام آوران كشتي براي تصدي رياست فدراسيون، اين روزها ميان اهالي كشتي و رسانه ها داغ است.

به گزارش ايرنا، رسول خادم نهم آبان امسال و پس از نتايج ضعيف تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران در پيكارهاي قهرماني سال 2018 جهان در مجارستان و به دليل آنچه كه خود «مشكلات مالي» عنوان كرده بود بعد از 6 سال از سمت خود استعفا كرد.
كشتي از رشته هايي است كه علاقه مندان و مردم همواره در مورد نتايج آن حساسيت زيادي دارند و به همين دليل، حساسيت ها در مورد آنكه چه كسي رياست فدراسيون را بر عهده داشته باشد نيز طبيعي به نظر مي رسد.
اما آنچه كه در ميان همه اهالي كشتي دوستان و گوش شكسته ها خواسته اي مشترك است، حضور شخصي از خانواده كشتي است. هنوز انتقاداتي كه در زمان «محمدرضا يزداني خرم» در خانواده كشتي وجود داشت از يادها نرفته است.
«حميد بني تميم» سرپرست فدراسيون كشتي را كه از زمان حضور خادم تاكنون در كنارش بوده و طي اين مدت تجربيات مديريتي گران سنگي را چه در بخش داخلي و چه بين المللي كسب كرده را مي توان از گزينه هاي جدي تصدي رياست فدراسيون كشتي قلمداد كرد به طوري كه با وجود سرپرستي او بر فدراسيون كشتي، وزارت ورزش نيز اعلام كرده مانع قانوني براي حضور او در انتخابات فدراسيون كشتي وجود ندارد.
اما از ديگر گزينه هاي جدي كه اين روزها در فضاي مجازي و برخي رسانه ها از آنها ياد مي شود، اميررضا خادم، حسن رنگرز و عليرضا دبير هستند كه تنها در حد گمانه زني است.
از سوي ديگر حضور آنان و به خصوص عليرضا دبير بعد از پشت سرگذاشتن دوران پر فراز و نشيب قهرماني، اخذ مدرك دكتري و تجربه حضور در شوراي اسلامي شهر تهران، تجربه رياست بر فدراسيون كشتي كه اتفاقا از منتقدين اصلي شيوه مديريتي خادم بود، دور از ذهن نيز نخواهد بود.
حسن رنگرز نيز از ديگر چهره هايي است كه در اين چند سال هيچگاه از كشتي جدا نبوده و حتي در زمان مرحوم حجت الله خطيب نايب رييسي فدراسيون كشتي را نيز بر عهده داشته است.
عباس جديدي از ديگر نام هايي بود كه از او به عنوان يكي از نامزدهاي انتخاباتي نام برده مي شد. هر چند او 2 سال پيش قافيه را در مبارزه انتخاباتي به رسول خادم واگذار كرد اما اعلام كرده برنامه اي براي حضور در انتخابات فدراسيون كشتي ندارد.
با توجه به حساسيت انتخابات فدراسيون كشتي و همچنين در پيش بودن مسابقات مهمي همچون بازي هاي المپيك 2020 توكيو، وزارت ورزش و جوانان تاكيد زيادي براي انجام به موقع انتخابات دارد و بايد منتظر نشست و ديد، چه كساني و با چه برنامه و اهدافي در انتخابات فدراسيون كشتي حضور خواهند يافت.
ورزشي**1067**1597
۰ نفر