۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
کد خبر: 83117286
T T
۰ نفر
17 دستگاه برف روب در راهدارخانه هاي اشنويه مستقر است

مهاباد- ايرنا- رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اشنويه گفت: 17 دستگاه سبك و سنگين برف روب براي پاكسازي محورهاي مواصلاتي در راهدارخانه هاي اين شهرستان در قالب طرح زمستاني مستقر شده است.

محسن خادمي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 25 مامور راهداري نيز در 2 راهدارخانه مستقر شده اند و به صورت شبانه روزي آماده خدمات رساني در محورها و حوزه هاي استحفاظي اين شهرستان هستند و به صورت مستقيم در طرح زمستاني راهداري مشاركت خواهند داشت.
وي افزود: تاكنون 500 تن نمك و 2 هزار و 500 تن ماسه نيز براي استفاده در مواقع بارش برف و يخبندان در اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اين شهرستان انبار شده است.
خادمي افزود: اين اداره با تمام ظرفيت و توان خود آماده انجام عمليات برف روبي، نمك پاشي و يخ زدايي در راه هاي ارتباطي اين شهرستان است.
رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اشنويه ادامه داد: هم اكنون تردد در تمامي راه هاي استحفاظي اين شهرستان بدون هيچ مشكلي به صورت روان ادامه دارد.
به گزارش ايرنا، اشنويه داراي 82 كيلومتر راه اصلي و 180 كيلومتر راه فرعي و دو راهدارخانه مركزي و آغبلاغ ( در مسير اشنويه - اروميه) است.
9870/6185/3072