۶ آذر ۱۳۹۷، ۹:۲۲
کد خبر: 83113846
T T
۰ نفر
امنيت و تسهيلات براي گردشگران خارجي در كرمان فراهم است

كرمان - ايرنا - استاندار كرمان گفت : امنيت و تسهيلات لازم براي گردشگران در اين استان از هر حيث آماده است و اطمينان خاطر را به گردشگران خارجي مي دهيم كه با آرامش سفر راحت و خوبي را در بازديد از جاذبه هاي گردشگري منطقه خواهند داشت.

به گزارش ايرنا ، محمد جواد فدائي شامگاه دوشنبه در نشست مشترك با مديران گردشگري 12 كشور جهان افزود: حدود 700 اثر استان در فهرست آثار ملي به ثبت رسيده و هفت اثر نيز ثبت جهاني شده است كه از اين حيث در كشور رتبه برتر هستيم.
وي با اشاره به نظرات مديران گردشگري خارجي در حوزه صدور ويزا، تبليغات، امكانات هتل، اقامتگاه و غيره تصريح كرد: برخي از نظرات جنبه ملي دارد كه با مسئولان كشوري در ميان مي گذاريم و در مورد نكات مربوط به استان تلاش مي كنيم آنها را رفع كنيم.
استاندار كرمان تاكيد كرد: حمايت و توسعه صنعت گردشگري در استان در اولويت قرار دارد و نقطه نظرات مديران تورهاي گردشگري خارجي مي تواند به ما در رسيدن به اهدافمان كمك كند.
وي اظهار داشت: برخي از مشكلات ما در حوزه گردشگري زماني حل خواهد شد كه به توسعه گردشگري و تقاضا براي بازديد گردشگران از جاذبه هاي گردشگري استان اطمينان داشته باشيم.
فدائي تاكيد كرد: حضور گردشگران خارجي نيز فرصت بي نظيري است كه مي تواند به توسعه گردشگري كمك شاياني كند و با تبليغات مي توانيم گردشگران را براي حضور در استان ترغيب كنيم.
اين نشست با حضور فعالان گردشگري و مديران تورهاي گردشگري از 12 كشور دنيا و جمعي از مسئولان استان در هتل پارس كرمان برگزار شد.
32 نفر از فعالان گردشگري و مديران تورهاي گردشگري از 12 كشور برزيل، مكزيك، پرتغال، كاستاريكا، بلژيك، هلند، اسپانيا، اتريش، آلمان، فرانسه، روسيه، تركيه با هدف آشنايي با زيبايي هاي ايران تحت عنوان تور آشنايي از جمعه دوم آذر وارد كشور شدند و پس از حضور در شهرهاي قم، نطنز، نائين، يزد و رفسنجان شب گذشته به كرمان سفر كردند.
7437/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها