۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۳۲
کد خبر: 83108326
T T
۰ نفر
شجاعت، سخاوت و شايستگي از ويژه گيهاي مشاوران خوب است

كيش ايرنا -امام جمعه كيش، بهره مندي از مشاوران خوب را لازمه موفقيت در اداره امور دانست و برخورداري ازشجاعت، سخاوت، شايستگي و تخصص را از ويژگيهاي مشاوران خوب ذكر كرد.

به گزارش ايرنا، دكتر حسن زاده سه شنبه شب در هشتاد و سومين نشست شوراي اداري منطقه آزاد كيش ضمن تبريك خجسته ميلاد نبي اكرم (ص) و امام صادق (ع )فرزند بزرگوارآن حضرت؛ هفته وحدت را به همه مسلمانان تبريك گفت و افزود: وحدت بين مسلمانان مهمترين نياز امروز دنياي اسلام است.
امام جمعه كيش در ادامه سخنان خود با بيان فرازهايي از نامه اميرالمؤمنين به مالك اشتر، خودسازي، تقوا و برخورداري از اخلاق حسنه، مردم گرايي، حق مداري، پرهيز ازغرور،رازداري، برخورداري از اخلاق رهبري، رفتارمناسب بامردم، شناخت اجتماعي، دانستن روش برخورد با دشمن و توجه خاص به جايگاه شور و مشورت و بهره مندي از مشاوران لايق را از ويژگيهاي مديريت موفق دانست.
وي تصريح كرد:مشاور خوب نبايد حريص، بخيل و ترسو باشد، زيرا روند تصميم سازي را تحت تاثير قرار مي دهد و اين درحاليست كه مشاور شجاع، گشاده دست و شايسته در فرايند تصميم گيري صحيح، نقشي موثر سازنده و مسؤلانه دارد .
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده در بخشي ديگر از سخنان خود فرا رسيدن هفته بسيج را به سرافرازان بسيج و همه مردم تبريك گفت.
1339