۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴
کد خبر: 83107859
T T
۰ نفر

بسيج با آمادگي و بصيرت در تمام صحنه ها حضور دارد

۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴
کد خبر: 83107859
بسيج با آمادگي و بصيرت در تمام صحنه ها حضور دارد

زنجان - ايرنا - فرمانده سپاه انصار المهدي (عج) استان زنجان گفت: بسيج به عنوان نيروي عظيم مردمي، با آمادگي كامل و بصيرت بالا در تمام صحنه هاي كشور حضور دارد.

به گزارش ايرنا، سردار جهانبخش كرمي روز چهارشنبه در ديدار سپاهيان و بسيجيان با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان افزود: بسيج علاوه بر آمادگي رزمي و دفاعي در عرصه هاي مختلفي چون سازندگي و محروميت زدايي نيز تلاش وافر دارد و در مسائل امنيتي، كارهاي فرهنگي، عقيدتي و بصيرتي نيز موفق عمل كرده است.
وي اظهار داشت: سالانه قريب 20 هزار كار فرهنگي توسط سپاه و بسيج زنجان صورت مي گيرد كه كاروان راهيان نور، يادواره شهدا و نمايش فصل شيدايي از جمله اين اقدام هاي ارزشمند مي باشد و در عرصه سازندگي و محروميت زدايي نيز صحنه هاي زيبا و ماندگاري را خلق كرده است.
كرمي خاطرنشان كرد: بسيج جهان اسلام درحال شكل گيري بوده و اميد است در تمام كشورهاي اسلامي شكل بگيرد و آرزوي امام (ره) و مقام معظم رهبري محقق شود.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان نيز از بسيج به عنوان يك نيروي مردمي عظم ياد كرد و گفت: به همه دنيا فهمانديم كه انقلاب اسلامي در حصار نيست و بدون حضور جمهوري اسلامي، تصميم گيري قاطع در جهان اسلام صورت نمي گيرد.
حجت السلام حسن بيگدلي با بيان اينكه امروز بيش از هر زمان ديگري بايد فرهنگ و تفكر بسيج ترويج شود، افزود: همه افراد بسيجي هستند و به حتم چتر بسيج در ميان همه قشرها گسترانده خواهد شد.
وي هدف از اين ديدار را بستن پيمان و ميثاق مجدد با ولايت و ولي امر مسلمين اعلام كرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامي با تمام توان راه خود را پيموده و مي پيمايد و به حتم در ابعاد مختلف به قله نهايي دست يافته و آن را فتح خواهد كرد.
حجت الاسلام بيگدلي با تاكيد براينكه بايد كلام ولي امر را در فكر و عمل داشته باشيم، افزود: امروز بسيج در تمام عرصه ها حضور دارد و كارها را به پيش مي برد.
6084/8068