۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲
کد خبر: 83107231
T T
۰ نفر
معاون استانداري بوشهر:احزاب نقش مهمي در اميد آفريني دارند

بوشهر- ايرنا- معاون سياسي و امنيتي استانداري بوشهرگفت:احزاب نقش مهمي در اميد آفريني و پويايي جامعه دارند.

به گزارش ايرنا، مجيد خورشيدي روز سه شنبه در نشست شوراي مركزي حزب نداي ايرانيان بوشهر افزود: آنچه بيش از همه مشكلات موجود به بدنه جامعه ضربه مي زند ترويج نااميدي است.
وي اضافه كرد: نيروهاي حزبي به عنوان افراد پيشرو و الگو در جامعه بايد تلاش كنند نااميدي به درون جامعه و در دل مردم نفوذ نكند و با تمام توان براي افزايش ميزان اميد در جامعه راهكار ارائه دهند و باجديت در اين راستا گام بردارند.
خورشيدي با بيان اينكه امروز بيش از پيش ضرورت حمايت از دولت احساس مي شود گفت: دشمن با اعمال فشار بر مردم از طريق تحريم و تهديد قصد دارد مردم را از دولت نااميد و دلسرد كند و ميان مردم و دولت فاصله ايجاد كند.
وي تاكيد كرد: احزاب و خواص جامعه در چنين شرايطي باحمايت از دولت و تشريح شرايط و مسايل پيچيده و دسيسه هاي موجود براي مردم از دلسردي، نااميدي و سرخوردگي جامعه پيشگيري كنند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري بوشهر افزود: مشاركت احزاب در فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي بايد بيشتر شود تا احزاب از حالت تك وجهي كه تنها به مسايل سياسي ورود مي كنند خارج شوند.
وي يادآور شد: احزاب در جامعه امروز ما آنچنان كه بايد در رفع مسايل و مشكلات اجتماعي جامعه مشاركت ندارند اين در حالي است كه با داشتن پتانسيل جوانان و نخبگان به شدت مي توانند در رفع معضلات جامعه مشاركت داشته باشند.
خورشيدي گفت: احزاب مي توانند با كارشناسي دقيق در رفع معضلات مهمي همچون اعتياد، طلاق، افزايش بزه كاري در جامعه و وضعيت كودكان كار و ديگر موارد مشابه ياري گر دولت باشند تا با بهبود شرايط اجتماعي كشور به سمت رشد و پيشرفت گام بردارد.
6047/6045