۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۱
کد خبر: 83101500
T T
۰ نفر
اهالي رسانه محل برگزاري جشنواره فيلم فجر را قضاوت مي‌كنند

تهران - ايرنا - وضعيت سينماي رسانه‌ها در سي و ششمين جشنواره فيلم فجر در قالب يك نظرسنجي از اهالي رسانه بررسي مي‌شود.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگي ايرنا، مسعود نجفي مدير روابط عمومي سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر درباره بررسي وضعيت سينما رسانه در جشنواره فيلم فجر توضيح داد: با توجه به بازخوردهايي كه از برپايي جشنواره سي و ششم جشنواره فيلم فجر در پرديس ملت داشتيم كه همچنان هم ادامه دارد تصميم گرفتيم در قالب پرسشنامه‌اي به جزئيات سينماي رسانه‌ها در دوره گذشته بپردازيم.
وي افزود: فرم نظرسنجي با 23 سوال آماده شده و لينك آن از طريق سامانه جشنواره براي همه حاضران در سينماي رسانه شامل خبرنگاران، عكاسان، تصويربرداران، عوامل فني، تهيه كنندگان و كارگردانان آثار حاضر در جشنواره ارسال مي‌شود.
مدير روابط عمومي سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر با بيان اينكه اين نظرسنجي از روز گذشته آغاز شده است، خاطرنشات كرد: در همين روز اول با مشاركت اهالي محترم رسانه بيش از 400 نفر پرسشنامه را تكميل كردند و اميدواريم مجموع اين نظرات منجر به اتفاق بهتري براي دوره پيش رو شود.
به گزارش ايرنا، جشنواره فيلم فجر بعد از اينكه چندين سال پياپي به ميزباني مركز همايش‌هاي برج ميلاد تهران برگزار شد، سال گذشته و سي و ششمين دوره آن به پرديس ملت رفت. اتفاقي كه با انتقادهايي از سوي اهالي رسانه مواجه شد.
سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر نيز مانند ادوار گذشته در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد اما فعلا محل دقيق اهالي رسانه و كاخ جشنواره مشخص نشده است.
فراهنگ**9246**1440