۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۴۷
کد خبر: 83098818
T T
۰ نفر

ضيافت شام رئيس فدراسيون فوتبال با اعضاي تيم ملي

۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۴۷
کد خبر: 83098818
ضيافت شام رئيس فدراسيون فوتبال با اعضاي تيم ملي

تهران - ايرنا - «مهدي تاج» رئيس فدراسيون فوتبال ايران به اردوي تيم ملي رفت و پس از نشست با بازيكنان و اعضاي كادر فني در كنار آنها شام را صرف كرد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، تاج عصر سه شنبه در اردوي ملي پوشان حاضر شد تا در فضايي صميمانه با بازيكنان و اعضاي تيم ملي كه آخرين اردوي آماده سازي آنها در ايران است، ديدار و گفت وگو كند.
پيش از اين رئيس فدراسيون فوتبال در اردوهاي تيم ملي پس از جام جهاني 2018 روسيه نيز حضور يافته بود.
تاج درحالي در ضيافت شام اعضاي تيم ملي شركت كرد كه روز چهارشنبه قرار است مجلس شواري اسلامي راي نهايي خود را درباره دولتي يا غيردولتي بودن فدراسيون فوتبال درخصوص قانون عدم به كارگيري بازنشسته ها در نهادهاي دولتي صادر كند.
تيم ملي فوتبال ايران كه خود را براي موفقيت در جام ملت هاي آسيا 2019 آماده مي‌كند، پنجشنبه هفته جاري در سومين ديدار دوستانه پس از جام جهاني از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ترينيداد و توباگو مي رود.
قرار است ملي پوشان پس از اين ديدار راهي دوحه پايتخت قطر شوند تا در ادامه بازي هاي تداركاتي برابر تيم ونزوئلا صف آرايي كنند.
هفدهمين دوره جام ملت هاي آسيا نيز از 15 دي ماه به ميزباني امارات متحده عربي آغاز مي شود و ملي پوشان در مرحله گروهي به مصاف يمن، ويتنام و عراق مي‌روند.
شبك**ورزشي**9029**1392