۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83098234
T T
۰ نفر
رسانه های نظام در صف مقدم نبرد با استكبار قرار دارند

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسانه های نظام در صف مقدم نبرد، رزم و جنگ با دشمن استكباری و شهدای رسانه هم در جبهه نخست این نبرد قرار دارند.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت خبرنگار شهید مدافع حرم 'محسن خزایی' در مسجد رضوان مشهد افزود: جایگاه رسانه در عرصه نبرد جایگاه تامین آذوقه و پشتیبانی نیست بلكه فعالان رسانه ای در دل رزمندگی و دفاع قرار دارند.
وی ادامه داد: نمونه بارز این ماجرا نقش رسانه ای حضرت زینب كبری(س) و اسرای اهل بیت(ع) در ماجرای كربلا است كه یك درگیری نظامی نه چندان بزرگ از لحاظ ظاهری را به یك انقلاب فراگیر جهانی و جاری در تمام زمانها تبدیل كرد.
امام جمعه مشهد گفت: امروز هم استكبار می خواهد اسلام ناب را به دست یك اسلام خودساخته بكوبد و واقعیت اسلام ناب را در جهان مشوه كند. با همین طراحی تمامی دستگاههای اطلاعاتی دنیا مدتها برای این كار نقشه ریختند تا یك جریان تكفیری ناپاك را به نام اسلام و با شعار توحید طراحی كردند كه رفتارهای وحشیانه و با قساوت از خود نشان دهد.
وی افزود: این جریان استكباری می خواست علاوه بر بی آبرو كردن اسلام ناب، عناصر مدافع اسلام ناب را با قسی ترین شكلها از بین ببرد و كل این برنامه را هم با هزینه مسلمانان اداره كند و آل سعود را مجری این برنامه نماید.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: اما شهدای خبرنگار مدافع حرم همچون شهید محسن خزایی دشمن را مفتضح و عملیاتی كه به نام اسلام صورت می گرفت را با سلاح دوربین و قلم افشا كردند.
وی گفت: هم اكنون دشمن مثل یك سگ با ناوگانش در اطراف ایران پارس می كند اما جرات نزدیك شدن به ما را ندارد لذا به دنبال طراحی جنگ نیابتی رفته است اما در نهایت بر تمامی دنیا ثابت شد كه عامل تروریسم، استكبار جهانی و مجری آن جریان ناپاك مزدور استكبار یعنی حاكمیت آل سعود است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز این موضوع را همه دنیا فهمیده اند و روسها عملا اعلام می كنند كه موسس، بنیانگذار و ادامه دهنده تروریسم در سوریه خود آمریكا است و این نتیجه را مجاهدان عرصه رسانه رقم زدند.
شهید خبرنگار مدافع حرم 'محسن خزایی' متولد 1351 سیستان و بلوچستان، خبرنگار صدا و سیما بود كه با آغاز تهاجم نیروهای تكفیری به سوریه و حرم مطهر حضرت زینب(س) به آن كشور رفت و با تهیه خبر، گزارش و مصاحبه های مختلف ماهیت تكفیری صهیونیستی داعش و گروهكهای فعال را افشا كرد و روایتگر مجاهدتهای مدافعان حرم شد. وی سال 1395 در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.
1922/1858