۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰
کد خبر: 83094294
T T
۰ نفر
كارگران شهرداري شادگان خواستار پرداخت مطالبات معوقه خود شدند

اهواز - ايرنا – تعداد 50 نفر از كارگران شهرداري شادگان روز شنبه با حضور و تجمع در مقابل ساختمان استانداري خوزستان، خواستار پرداخت مطالبات عقب افتاده خود شدند.

به گزارش ايرنا، كارگران شهرداري شادگان با انتقاد از آنچه كه بي توجهي شوراي اسلامي شادگان نسبت به وضعيت به وجود آمده خواندند، خواستار حضور نماينده و بازرس ويژه استانداري خوزستان در شهرداري شادگان شدند.
يكي از كارگران به خبرنگار ايرنا گفت: شهردار و معاونان وي از حقوق و مزاياي دولتي برخوردار هستند اما حقوق كارگران اين شهرداري هشت ماه است كه پرداخت نشده است.
وي ادامه داد: استانداري خوزستان بارها اعلام كرده كه بودجه مورد نياز شهرداري شادگان پرداخت شده اما مسئولان شهرداري مي گويند اعتباري براي پرداخت حقوق در اختيار ندارند.
يكي ديگر از افراد تجمع كننده گفت: مطالبات 300 نفر از كارگران شهرداري شادگان در حالي پرداخت نمي شود كه حقوق ماهانه هر كدام از آنها 14 ميليون ريال است و اين مبلغ نبايد براي دستگاه خدماتي مانند شهرداري هزينه سنگيني باشد.
وي كه خواست نامش در خبر برده نشود خاطرنشان كرد: تعداد 40 نفر از كارگران روزمزد نيز در اين شهرداري مشغول به كار هستند و هيچگونه بيمه اي ندارند اما آنها به دليل احتمال اخراج حاضر به شركت در اين تجمع نشدند.
وي با اشاره به اينكه شهر شادگان به دليل پرداخت نشدن مطالبات كارگران، ظاهر مناسبي ندارد ، گفت: شرايط اقتصادي مشكلات را براي ما كارگران به شدت سخت كرده است.
يكي ديگر از كارگران شهرداري شادگان گفت: از مسئولان مربوطه درخواست مي شود مطالبات عقب افتاده كارگران را با پيگيري فوري پرداخت كنند.
اين تجمع پس از حدود سه ساعت به آرامي پايان يافت.
شادگان در فاصله 75 كيلومتري جنوب اهواز واقع است.
9931/ 6037