۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۹:۳۵
کد خبر: 83092017
T T
۰ نفر

هراز و كندوان باز شد

۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۹:۳۵
کد خبر: 83092017
هراز و كندوان باز شد

نوشهر - ایرنا - مسیرهای هراز و كندوان كه به دنبال ترافیك سنگین و بارش برف و همچنین به منظور تخلیه بار ترافیكی شب گذشته بسته شده بود، امروز - چهارشنبه - باز شد.

به دنبال سرد شدن هوا در برخی از استان های كشور بارش برف برخی از شهرستان های غرب مازندران بویژه راه های كوهستانی كندوان و هراز را شب گذشته سفید پوش كرد.
رئیس پلیس راه استان مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ترافیك در جاده های هراز و كندوان از عصر روز گذشته نیمه سنگین و سنگین بود كه بارش برف نیز سبب كندی تردد و به تبع آن افزایش ترافیك شد.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: با توجه به بارش برف در مسیر كوهستانی هراز و ترافیك سنگین، برای تخلیه بار خودرویی از ساعت 12شب گذشته جاده هراز به مدت سه ساعت از سمت تهران بسته شد و اكنون تردد در دو مسیر رفت و برگشت این راه در حال انجام است.
وی گفت: اكنون ترافیك مسیر جنوب به شمال هراز نیمه سنگین و روان و در مسیر شمال به جنوب روان است.
رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به بارش برف در شب گذشته افزود: با تلاش نیروهای راهداری در مسیرهای كندوان و هراز تردد توقف خودروها بدون مشكل انجام شد.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس نیز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر كندوان كه از ساعت 23 شب گذشته از میدان كرج به سمت چالوس برای تخلیه بار ترافیكی بسته شده بود، ساعت 2 بامداد امروز باز شد.
مهدی صفایی افزود: این مسیر از سمت كرج به چالوس اكنون یك طرفه بوده و در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله در مسیر جنوب به شمال ترافیك نیمه سنگین است.
مسوول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام كرد و گفت: درجه حرارت این منطقه اكنون یك درجه سانتی گراد بالای صفر است.
كرمعلی اسدی افزود: در 24 ساعت آینده شاهد افزایش ابر همراه با بارندگی در منطقه خواهیم بود.

** محدودیت های ترافیكی
براساس اعلام پلیس راه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 18 آبان از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یك طرفه خواهد بود.
علاوه بر این بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از مسیر كرج – چالوس (كندوان) و برعكس كماكان ممنوع است.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 15 تا 24 همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، از آب اسك به سمت رودهن (محدوده مشاء) یك طرفه خواهد شد .
مازندران حدود 11 هزار كیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در جاده های انجام می شود.
1295/ 1602/1654
۰ نفر