۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۴
کد خبر: 83078300
T T
۰ نفر
تردد در محورهاي منتهي به مهران روان اما نيمه سنگين است

ايلام - ايرنا - فرمانده پليس راه ايلام گفت: تردد در محورهاي مواصلاتي منتهي به مرز مهران روان اما پرحجم و در مقاطعي نيز نيمه سنگين است.

سرهنگ رضا همتي زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: بيشتر حجم ترافيك در مسير تونل راه كربلا و پل كنجانچم در جاده ايلام به مهران است و در مقاطعي نيز از پل كنجانچم تا رضاآباد مهران خودروها به صورت گروه گروه حركت داده مي شوند.
وي افزود: به علت وجود انبوهي از خودروهاي حامل زائران ايستگاه كنترلي ترافيك و عمليات تاخيري در اين نقطه در حال اعمال است تا از ايجاد ترافيك و گره هاي ترافيكي جلوگيري به عمل آيد.
همتي زاده يادآور شد: با توجه به اينكه محورهاي مواصلاتي استان ايلام به علت وجود خودروهاي حامل زائران شلوغ است از تردد وسايل نقليه سنگين در محور ايلام به مهران جلوگيري شده است.
وي از رانندگان هم خواست ماشين هاي خود را در پاركينگ هاي مجاز پارك كنند و با توجه به ازدحام جمعيت در پايانه مرزي مهران از عجله و شتاب خودداري كنند.
گفتني است روز گذشته يك فقره حادثه رانندگي ميان سواري ال 90 با كاميون كشنده در مسير ايلام به مهران روي داد كه به علت تجاوز به چپ سواري پنج نفر جان خود را از دست دادند.
7172/6119