۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83071058
T T
۰ نفر
زائران برنامه سفر به مرزهای سه گانه را مدیریت كنند

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: تمهیدات لازم برای تامین امنیت آرامش زائران اندیشیده شده است ولی زائران نیز باید برنامه سفر خود را مدیریت كنند.

به گزارش ایرنا، سردار نورعلی یاری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تامین امنیت آرامش زائران اندیشیده شده است و اقدامات لازم در حوزه های راه امنیت پیشگیری گذرنامه به تناسب افزایش آمار زائران تشدید می شود.
وی گفت: تردد زائران در پایانه مرزی مهران به صورت عادی در جریان است و خروج زائران از مرز مهران به سهولت انجام می گیرد.
سردار یاری با پیش‌بینی افزایش آمار تردد ها در روزهای آتی از زائران خواست برنامه سفر خود را برای حضور در كنگره عظیم اربعین مدیریت كنند.
فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان كرد: تلاش پلیس، حفظ امنیت آرامش زائران است و برای تحقق این اولویت از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد.
زائران خودرو های خود را در پاركینگ های مجاز پارك كنند
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان و زائران در شهر مهران و اطراف آن صرفاً در پاركینگ های مجاز و تعیین شده پارك كنند.
سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: تمامی وسایل نقلیه ای كه در خارج از پاركینگ های مجاز پارك شود به جهت جلوگیری از معضلات ترافیكی و پیشگیری از سرقت و سایر تهدیدات پیش رو با جرثقیل به پاركینگ ها منتقل می شوند.
وی ادامه داد: توصیه اكید ما استفاده از پاركینگ های مجاز است.
همتی زاده در پایان گفت: زائران عزیز در هنگام مراجعت از سفر معنوی اربعین و نبود خودرو در محل پارك شده با تلفن 110 یا 120 تماس حاصل كنند.
6119