۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۷:۴۹
کد خبر: 83069942
T T
۰ نفر
سمت و دانشگاه بوشهر تفاهم نامه همكاری امضا كردند

بوشهر- ایرنا- سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و دانشگاه خلیج فارس بوشهر تفاهم نامه همكاری امضا كردند.

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر چهارشنبه شب در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: براساس این تفاهم نامه كارهای پژوهشی با اسناد به اسناد مركز اسناد دانشگاه خلیج فارس و تهیه و تدوین كتاب های مورد نیاز دانشجویان انجام می شود.
وی بیان كرد: سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه‌ها در زمینه انجام امور پژوهشی روی اسناد فهرست شده در مركز اسناد دانشگاه خلیج فارس و انتشار آن در قالب مجموعه مقالات می تواند كمك شایانی به دانشگاه كند.
مصلح اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود اسناد موجود در مركز اسناد دانشگاه، با یاری سازمان سمت در قالب سمینار، كنفرانس، طرح پژوهشی یا پایان‌نامه تحلیل و مجموعه پژوهش‌های انجام شده برای عرضه داخلی و بویژه بین‌المللی، در اختیار این سازمان قرار گیرد.
سرپرست سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه‌ها نیز با اشاره به اهمیت خلیج فارس و انجام كار پژوهشی در این زمینه گفت: خلیج فارس، قلب كشور ماست و موظفیم از چیزی كه به ایران تعلق دارد، صیانت كنیم.
محمد ذبیحی افزود: در این ارتباط همه تلاش خود را بكار گرفته تا نتیجه پژوهش‌ها و تحلیل‌های اسناد موجود را به عنوان یك سند جامع در سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه‌ها منتشر كرده و به نقاط مختلف دنیا ارسال كنیم.
وی گفت: گام نخست، انتشار این اسناد و قرار گرفتن آن در دست دانشجویان و پژوهشگران است.
ذبیحی ادامه داد: سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه‌ها با انتشار یك فراخوان از پروژه‌هایی كه بر اساس این اسناد و با موضوع مرتبط انجام شوند، حمایت می‌كند.
دانشگاه خلیج فارس نخستین دانشگاه دولتی وابسته به وزارت علوم در استان بوشهر است.
این دانشگاه با حدود هفت هزار دانشجو در 29 رشته كارشناسی، 48 رشته كارشناسی ارشد و 13 رشته دكترا، جهت گیری خود را در حوزه كار آفرینی قرار داده و این دانشگاه از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه كار آفرین انتخاب شده است.
7212/6043