۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۲
کد خبر: 83065727
T T
۰ نفر
گريژمان: توپ طلاي 2018 مطمئن ترين راه براي رفتن به تاريخ است

تهران- ايرنا- «آنتوان گريژمان» ستاره باشگاه اتلتيكو مادريد براي اسطوره شدن در باشگاه اسپانيايي چشم به توپ طلاي 2018 دوخته است و آن را مطمئن ترين راه براي فرو رفتن در اعماق تاريخ اتلتيكو مي داند.

به گزارش ايرنا، تارنماي خبري گل روز يكشنبه نوشت: مهاجم تيم ملي فرانسه معتقد است بردن توپ طلا مي تواند به روياي او براي قرار گرفتن در فهرست برترين بازيكنان تاريخ اتلتيكو جامه عمل بپوشاند.
فهرست اسامي نامزدهاي توپ طلاي سال 2018 دوشنبه گذشته توسط نشريه فرانس فوتبال اعلام شد و گريژمان هم به عنوان يكي از ستاره هاي تيم ملي فرانسه در دومين قهرماني آبي ها در جام جهاني 2018 روسيه، در جمع 30 نامزد معرفي شده قرار گرفت.
اين در حالي است كه مهاجم 27 ساله اتلتيكو به هيچ عنوان آرزوي خود را مبني بر قرار گرفتن درجمع 3 نامزد نهايي اين جايزه معتبر و پرهواخواه مخفي نكرد و بر اين باور است كه او براي شكستن طلسم 10 ساله «كريستاينو رونالدو» و «ليونل مسي» در كسب اين جايزه؛ به اندازه كافي خودش را نشان داده است.
در اين بين، «لوكا مودريچ» هافبك كروات تيم رئال مادريد اسپانيا كه بازي هاي چشمگير او در عرصه ملي و باشگاهي منجر شد تا عنوان مرد سال يوفا و مرد سال فيفا را در عرض 2 ماه گذشته به خود اختصاص دهد؛ يكي از محتمل ترين گزينه هاي بردن اين جايزه محسوب مي شود.
در سوي مقابل، گريژمان هم كه در قهرماني فصل گذشته اتلتيكو در ليگ اروپا نقش عمده اي را ايفا كرد و در جريان رقابت هاي جام جهاني 2018 نيز با به ثمر رساندن 4 گل يكي از مهره هاي كليدي «ديديه دشان» سرمربي آبي ها در فتح عنوان قهرماني بود؛ به جايزه معتبر فرانس فوتبال به عنوان راهي مطمئن براي تثبيت ميراث خود در باشگاه اتلتيكو مي نگرد.
وي در اين باره اظهار داشت: بردن توپ طلا مرا با تاريخ اتلتيكو مادريد پيوند خواهد داد؛ در واقع تبديل شدن به بخشي از تاريخ اين باشگاه همواره روياي من و باعث افتخار من بوده است و هميشه به دنبال آن بوده ام.
ستاره تيم مادريدي تابستان جاري مد نظر آبي اناري ها قرار گرفت اما در نهايت تصميم گرفت تا در «واندا متروپوليتانو» (ورزشگاه اختصاصي) اتلتيكو بماند هرچند كه اخير اين تصميم را دشوارترين تصميم زندگي خود ناميده است.
ورزشي**3991**9129