۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۸
کد خبر: 83064428
T T
۰ نفر
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش منصوب شد

زاهدان - ایرنا - محمدعلی قهرمانی در حكمی از سوی سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش روز شنبه در نشست معارفه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینكه در چهارمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بسر می بریم توجه به امید آفرینی و بیان اقدامات انجام شده از سوی دستگاههای مختلف امری ضروری است.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به اینكه منافقان از صدر اسلام تاكنون برای نابودی اسلام در تلاش بوده اند گفت: تلاش برای برقراری اتحاد و همدلی در جامعه اسلامی و رفع مشكلات مردم و ارائه خدمات شایسته به اقشار جامعه و خنثی كردن توطئه های دشمنان باید در كشور و منطقه ما تقویت شود.
فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: رعایت تقوا و اخلاق در ادارات و پایبندی به اصول اسلامی و خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه مدیران و كارمندان باشد.
حمیدالدین یوسفی افزود: در شرایط حساس فعلی كه دشمنان اسلام و كشور علیه ملت، نظام و دولت ما بسیج شده اند می طلبد تا برای خنثی كردن توطئه های آنان همه اقشار جامعه و مسئولان پای كار باشند.
وی اظهار داشت: در چهارمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی باید خدمات نظام برای مردم تبیین شود.
فرماندار خاش گفت: دشمنان كشور قصد ایجاد شكاف و گسست در جامعه ایرانی را دارند بنابراین مدیران باید حفظ نظام، رفع مشكلات و بالا بردن شاخص های رضایت مندی مردم را سرلوحه كارشان قرار دهند.
وی اظهار داشت: گریز از خدمت و بهانه دادن به دشمنان، نداشتن برنامه كاری و روزمره گی در خدمت رسانی به مردم از سوی هیچ مدیری پذیرفته شدنی نیست.
یوسفی افزود: تقویت نظارت، بازرسی ها و سالم سازی در خدمت رسانی، پیشگیری از ظلم به مردم و رعایت اصل امانتداری و اجرای عدالت باید در دستور كار مسئولان باشد.
وی تصریح كرد: در مسیر اجرای پروژه ها و اختصاص اعتبارات باید هماهنگی شهرستان با فرماندار باشد تا از تبعات بعدی پیشگیری شود.
فرماندار خاش بر اهمیت مقابله با مافیای سوخت تاكید كرد و افزود: بر حسب فرمایشات رهبر معظم انقلاب نباید جلوی كار مردم مرزنشین و حمل كنندگان مقادیر محدود سوخت را گرفت.
یوسفی ضمن تشكر از عملكرد بانك توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال تاكید كرد: برای تهیه و ذخیره سازی سوخت زمستانی مدارس و خانواده ها و مقابله با احتكار كنندگان، گرانفروشان، ایجاد اشتغال، رفع مشكلات حوزه بیكاری و تدوین سند توسعه كشاورزی و روان سازی خدمات باید مورد توجه باشد.
نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، نصرت آباد و كورین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه خدمت رسانی به مردم اگر مدیرانی به درستی عمل نكنند باید سریعا بركنار شوند.
علی كرد ادامه داد: بسته بودن سامانه سوختی كشاورزان و تهیه فوری گاز مایع و ناتوانی در كنترل صف های طولانی بنزین در جایگاهها از عوامل بركناری مدیر شركت نفت خاش از سوی مدیران بالادستی استانی و كشوری عنوان شده است.
وی در خصوص بركناری مدیر آموزش و پرورش خاش هم گفت: توجه ناكافی به مدارس حاشیه شهر و ضعف در مباحث آموزشی سبب بركنار شدن این مدیر بدون هماهنگی با نماینده و فرماندار شده و در مواقع بحرانی مدیران استانی و كشوری باید خودشان تدبیر كنند.
عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شوراها و دولتمردان باید در مواقع بحرانی دلسوزانه و با قدرت پای كار باشند.
وی با اشاره به اینكه در 2هفته آینده 14 استاندار در كشور تغییر می كنند گفت: در آینده ای نزدیك معاون اول رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان و حوزه انتخابیه خاش سفر می كند.
عیدمحمد قلندرزهی رئیس شورای اسلامی خاش هم با تاكید بر اینكه در نشست های شورای اداری باید حول محور یك موضوع خاص بحث شود و برنامه ریزی برای توسعه منطقه مورد توجه باشد اظهار داشت: اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب، سیاست های دولت، استفاده از فرصت و ظرفیت های داخلی و حمایت از تولیدات داخلی، تلاش برای تحقق شعار سال و ایستادگی در برابر تحریم ها و انجام كارهای خدمات رسانی سبب امید آفرینی و انسجام در جامعه می شود.
حمیدرضا كبدانی مدیر جهاد كشاورزی شهرستان خاش هم گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه فعالیت خود ارائه كرد.
معاون بهره برداری و نگهداری شركت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان نیز گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه روستاهای بالای 20 خانوار این استان آبرسانی خواهند شد.
نصرالله چاری افزود: چندین مجتمع آبرسانی در سیستان و بلوچستان در دستور كار است كه مجتمع های دشت آبخوان و چاه احمد در چند فاز در دست اقدام و اجرا هستند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 كیلومتری جنوب زاهدان مركز این استان واقع شده است.
7310**3213