۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴
کد خبر: 83063036
T T
۰ نفر
جاده ناايمن جان مردم آبدان دير را به خطر انداخته است

بوشهر - ايرنا - رييس شوراي اسلامي شهر آبدان شهرستان دير گفت: استاندارد نبودن جاده ورودي شهر و كمبود آمبولانس در اين مسير پر خطر مشكل اساسي مردم اين شهر است.

سيد عبدالرسول حسيني روزجمعه در گفت وگو با ايرنا افزود: جاده ورودي از سمت شمال شهر آبدان به دليل نبود تعريض، شانه و وجود پل در اين مسير در سكوت مسئولان براي مردم به خسارت مالي و جاني تبديل شده است.
وي اظهارداشت: اين جاده مسير تردد خودروهاي عبوري به سمت استان هاي خوزستان، هرمزگان و جنوب استان بوشهر است كه بدليل حادثه خيز بودن نيازمند توجه مسوولان است.
رييس شوراي اسلامي شهر آبدان افزود: روزگذشته ساعت 14.30 دقيقه يك خودرو پژو پارس كه با 2 سرنشين از مسير ورودي وارد شهر آبدان شد به دليل مناسب نبودن آسفالت و خطر بودن جاده واژگون و هر دو سرنشين آن به شدت مصدوم شدند.
وي گفت: با تماس فقط تنها آمبولانس شهر آبدان در صحنه حاضر شد و توانست يك مصدوم را به بيمارستان كنگان اعزام كند و مصدوم دوم تا آمدن همين آمبولانس به بيمارستان كنگان اعزام شد.
حسيني يادآورشد: مسير شهر آبدان كه در بزرگراه سيراف قراردارد پر خطر و ترافيك است و نياز است كه اين شهر به يك آمبولانس ديگر مجهز شود اما با تاكيد شوراي شهر هنوز اقدامي نشده است.
آبدان از توابع شهرستان دير با 10 هزار نفر جمعيت در فاصله 150 كيلومتري جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6045