۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۸:۵۳
کد خبر: 83062969
T T
۰ نفر
چهارمحال و بختیاری در ساماندهی اموال دولتی و اوراق بهادار برتر شد

شهركرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال این استان در ساماندهی اموال دولتی و اوراق بهادار رتبه دوم كشور را در بین استانها كسب كرده است.

اقبال عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاكید كرد: براساس اعلام معاون نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار كل كشور، چهارمحال و بختیاری با تلاش و كوشش در اجرای صحیح وظایف محوله به منظور شفاف سازی و ساماندهی اموال دولتی و اوراق بهادار متناسب با اولویت راهبردی و برنامه استراتژیك این وزارتخانه به مقام دوم كشور در بین 31 استان دست یافت.
وی افزود: در این ارزیابی قزوین مقام نخست و استان های خوزستان، زنجان و آذربایجان شرقی پس از چهارمحال و بختیاری سوم تا پنجم شدند.
عباسی تصریح كرد: تلاش مسئولان چهارمحال و بختیاری برای جذب اعتبارات ملی، استانی، ملی استانی شده و سایر منابع ، براساس برنامه های مدون صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا، سید رحمت الله كرمی معاون نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار كل كشور در نامه ای به استاندار و مدیركل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری از تلاش ها و كوشش مسئولان استان برای اجرای صحیح وظایف محوله به منظور شفاف سازی و ساماندهی اموال دولتی و اوراق بهادار متناسب با اولویت راهبردی و برنامه استراتژیك این وزارتخانه قدردانی كرده است.
7362/2097