۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶
کد خبر: 83058376
T T
۰ نفر
تيرانداز طلايي ايران: با غلبه بر استرس قهرمان شدم

تهران - ايرنا - ملي پوش طلايي پاراتيراندازي ايران، گفت: در رقابت هاي تيراندازي براي نخستين بار شركت مي كردم و با غلبه بر استرس موفق به كسب عنوان قهرماني شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا؛ «رقيه شجاعي» روز دوشنبه پس از كسب مدال طلاي تفنگ بادي (R2) بازي هاي پاراآسيايي 2018 گفت: با تلاش زياد و استفاده مناسب از راهنمايي كادر فني به مدال طلا رسيدم. مدالم را به مردم كشورم تقديم مي كنم و اميدوارم اين مدال باعث خوشحالي شان شده باشد.
وي افزود: در مرحله مقدماتي رقابت هاي تيراندازي تلاش زيادي داشتم و ركوردم را به ثبت رساندم، اما فينال استرس خاص خودش را دارد.
ملي پوش طلايي ايران با اشاره به رقابت برابر حريفان قدرتمند چيني خود گفت: رقابت فينال حساسيت خاصي دارد؛ چون با ورزشكاران مطرح چيني كه قهرماني جهان و پاراآسيايي را در كارنامه داشتند رقابت كردم.
قهرمان بازيهاي پاراآسيايي ادامه داد: ورزشكار چيني ركورد جهان را در مرحله مقدماتي شكسته بود، اما خوشحالم توانستم طلايي شوم و همه تلاشم را براي افتخارآفريني دوباره براي كشورم به كار مي بندم.
شجاعي تنها نماينده زنان ايران در ماده تفنگ بادي كلاس R2 با 247 امتياز عنوان قهرماني را كسب كرد. 2 نماينده از چين هم مدال هاي نقره و برنز اين ماده را به دست آوردند.
سومين دوره بازي هاي پاراآسيايي 2018 در روزهاي 14 تا 21 مهر با حضور 2 هزار 880 ورزشكار از 41 كشور در 18 رشته ورزشي به ميزباني جاكارتا برگزار مي شود.
در اين بازي ها ٦٨٥ مدال توزيع مي شود كه از اين تعداد ٣٠٠ نشان براي زنان، ٣٤٣ مدال براي مردان و ٤١ گردن آويز در ميكس و تيمي است.
ايران با 209 ورزشكار و در 13 رشته ورزشي راهي سومين دوره بازي هاي پاراآسيايي 2018 جاكارتا شده است.
ورزشي**2052**3783**1584