۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸
کد خبر: 83054436
T T
۰ نفر

جشنواره نقاشي كودكان در بوكان برگزار مي شود

۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸
کد خبر: 83054436
جشنواره نقاشي كودكان در بوكان برگزار مي شود

مهاباد- ايرنا- رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بوكان گفت: جشنواره نقاشي ويژه كودك و نوجوان فردا/جمعه/ در بوستان محمديه اين شهر برگزار مي شود.

منصور احمدي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين جشنواره با همكاري 'انجمن ادبي كودك و نوجوان نيشتمان' و با حضور كودكان چهار تا 12 سال برگزار مي شود و هدف از آن، جلب مشاركت كودكان در مسائل اجتماعي، شهري و نوعي آموزش در اين حوزه، آشنايي كودكان با موضوع هاي مختلف از جمله نحوه مشاركت در جامعه، روابط اجتماعي و ارتباط كودكان با بيرون از محيط خانواده است.
وي ادامه داد: كودكان و نوجوانان مي توانند با نام نويسي در مكان هاي تعيين شده در اين جشنواره حضور پيدا كرده و فضاي با نشاطي را براي خود به وجود آورند.
مسوول انجمن ادبي كودك و نوجوان نيز در اين خصوص به خبرنگار ايرنا، هدف از اجراي اين جشنواره را فراهم كردن فضاي با نشاط براي كودكان عنوان كرد و گفت: براي هر يك از شركت كنندگان، هدايايي با موضوعات كودكانه اهدا مي شود.
فاطمه بداقي افزود: كودكان با هر وسيله از جمله مداد رنگي، گواش، ماژيك، آب رنگ و سياه قلم مي توانند نقاشي خود را طراحي و خلق كرده و در جشنواره شركت دهند.
به گزارش ايرنا، بوكان در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
6185/7510/2093