۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۷:۵۵
کد خبر: 83053917
T T
۰ نفر
نصیری: در دو 1500 متر طلا می گیرم

جاكارتا - ایرنا - دوومیدانی كار طلایی ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون كره جنوبی گفت: برای گرفتن مدال طلا در مسابقات دو 1500 در جاكارتا كاملا آماده ام.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا به جاكارتا محل برگزاری سومین دوره بازیهای پاراآسیایی، پیمان نصیری درباره حضورش در این دوره از مسابقات اظهار داشت: كار سخت و دشواری دارم. با توجه به وضعیتی كه رقبا دارند كسب مدال طلا به این آسانی ها ممكن نیست.
او با اشاره به احتمال حضورش در دوی 400 متر و 1500 متر ادامه داد: زمان كمی بین این دو مسابقه وجود دارد و همین باعث می شود كه نتوانم در هر دو ماده رقابت كنم.
نصیری در پاسخ به اینكه آیا باید منتظر مدال طلای او در هر دو رشته باشیم یا نه؟ ادامه داد: در 400 متر كه اصلا مشخص نیست حضور داشته باشم چون كادر فنی اسم مرا فقط برای 1500 متر داده كه من هم فكر می كنم در 1500 متر بتوانم مدال طلا بگیرم.
دارنده مدال طلای بازیهای پارا آسیایی اینچئون و پارالمپیك لندن همچنین گفت: برای حضور در این رقابتها تمرینات سخت و دشواری را پشت سر گذاشته ام، تمرینات فشرده از یك سو و البته دوری از خانواده و فشردگی تمرینات اختصاصی كه داشتم از سوی دیگر باعث شد تا فشار زیادی را تحمل كنم. حالا باید به بهترین شكل ممكن حاصل این همه زحمت را ببینم. تمامی این زحمات هم فقط با مدال طلا جبران می شود.
او با اشاره به سفر سخت و طولانی به جاكارتا ادامه داد: البته باید تشكر كرد كه مسولان كمیته ملی پارالمپیك پرواز چارتر برای سفر تیم در نظر گرفتند اما تاخیر 2 ساعته و همچنین معطلی در فرودگاه باعث شد تا با خستگی و كلافگی راهی دهكده بازی ها شویم اما با این حال امیدوارم خیلی زود بتوانم به فرم اصلی برسم.
كاروان ورزشی ایران با 209 ورزشكار و در 13 رشته ورزشی راهی سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاكارتا شده است.
ورزشی**2052**1597
۰ نفر