۵ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۷
کد خبر: 83045881
T T
۰ نفر
تیم ملی جودو مردان ایران در میان 126 كشور چهارم شد

باكو – ایرنا – تیم ملی سه نفری جمهوری اسلامی ایران ،با كسب یك مدال طلا و یك برنز در میان 126 كشور شركت كننده در رقابت های جهانی جودوی باكو ، مقام چهارم را به خود اختصاص داد .

«محمد منصوری» سرمربی تیم ملی ایران ، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، نتایج جودوكاران كشورمان را بسیار رضایت بخش خواند و گفت : متاسفانه جواد محجوب جودوكار وزن به اضافه 100 كیلوگرم كشورمان به دلیل آسیبی كه از ناحیه زانو دید ، نتوانست مسابقه را ادامه دهد .
وی افزود : در این دوره از رقابت ها محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای 73 كیلوگرم مدال برنز را كسب كرد و سعید ملایی نیز در وزن منهای 81 كیلوگرم بار دیگر خود را اثبات كرد .
منصوری گفت: پس از این مسابقات جهانی ،برنامه اصلی تیم ملی ایران كسب سهمیه المپیك و حضور در مسابقات المپیك است و باید سعی كنیم با حفظ این تیم با یك سهمیه خوب در مسابقات المپیك حضور داشته باشیم و به مهمترین هدف یعنی كسب مدال المپیك برسیم .
وی اضافه كرد: با توجه به نتایج جودوكاران كشورمان در رقابت های جهانی جودو در باكو می توان گفت كه تیم ملیایر ان رشد و صعود خوبی دارد.
منصوری ابراز امیدواری كه این رشد و صعود همچنان ادامه داشته باشد و جودوی ایران بتواند با اضافه كردن نفرات جدید و جوان ، تیم كامل تری در آینده تشكیل دهد.
در رقابت های جهانی جودو ی باكو ، تیم ملی مردان ژاپن با كسب دو مدال طلا ، دو نقره و 3 برنز اول ، تیم ملی كره جنوبی با دو مدال طلا و یك برنز دوم و گرجستان با یك مدال طلا ، یك نقره و یك برنز سوم شدند .
خاورم **337** 1579