۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۵۴
کد خبر: 83033834
T T
۰ نفر
بازیكن نساجی: هجوم پرسپولیسی ها به داور باعث اخراجم شد

تهران - ایرنا - بازیكن تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: هجوم بازیكنان پرسپولیس به داور در اخراجم موثر بود. اگر من یك بار اخراج شدم، هافبك پرسپولیس باید 2 بار اخراج می‌شد.

علی شجاعی بازیكن تیم فوتبال نساجی قائمشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و پرسپولیس را به خوبی آنالیز كرده بودیم و از نقاط ضعف و قوت این تیم كاملا آگاهی داشتیم. در نیمه اول، بازی كاملاً پایاپای بود و 2 موقعیت گل هم داشتیم كه متاسفانه به گل تبدیل نشد.
وی افزود: در نیمه دوم جواد نكونام سرمربی نساجی به ما هشدار داده بود كه باید در 10 دقیقه اول محكم باشیم اما متاسفانه روی یك اشتباه گل خوردیم و پس از آن هم داور، مرا اخراج كرد. پس از آن هم تیم ما چند موقعیت گل داشت و بد بازی نكرد اما متاسفانه نتوانستیم از این مسابقه امتیاز بگیریم.
بازیكن تیم فوتبال نساجی در مورد صحنه اخراجش و اتفاقاتی كه پس از آن رخ داد تصریح كرد: در آن صحنه برخورد، اصلا خطایی نكردم كه كارت زرد دوم را بگیرم. داور هم قصد اخراج نداشت اما یكباره بازیكنان پرسپولیس به سمت او رفتند و اعتراض شدید آنها موجب اخراجم شد.
شجاعی اضافه كرد: كمال كامیابی نیا هافبك پرسپولیس هم خشن بازی می كرد. اگر خطای من اخراج داشت، كامیابی نیا هم باید در دقیقه 43 اخراج می‌شد. حتی روی صحنه پنالتی هم كه تكل از پشت بود داور او را اخراج نكرد. نمی دانم فرق بین من و كامیابی نیا از دید داور چه بود كه من اخراج شدم و او در زمین ماند اما اگر داور من را اخراج كرد هافبك پرسپولیس را باید 2 بار اخراج می كرد.
وی گفت: امسال به شدت از داوری ضربه خوردیم. 2 پنالتی اخراج به ناحق علیه تیم ما گرفته شد كه واقعاً در نتایج نساجی تا اینجای لیگ تاثیر گذار بوده است. بیشترین ضربه را در میان تیم ها از اشتباهات داوری خوردیم و اگر این اشتباهات نبود باید الان 13 امتیازی بودیم.
شجاعی خاطرنشان كرد: تیم ما بازیكنان خوبی دارد و كادر فنی خوبی هم در تیم ما حضور دارند و طبق هدفگذاری كه داشتیم باید الان بالای جدول بودیم اما اشتباهات داوری واقعاً در نتایج ما تاثیر گذار بود. با این حال تلاشمان را می‌كنیم تا روز به روز پیشرفت كنیم و به هدفمان برسیم. باید انقدر خوب باشیم كه مسائلی مانند اشتباهات داوری هم نتوانند در روند تیمی ما خللی ایجاد كنند.
وی ضمن تمجید از هواداران نساجی گفت: هوادارانمان واقعا سنگ تمام گذاشتند و فكر می كنم تعدادشان از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم بیشتر بود. آنها فوق العاده هستند و اجازه نمی دهند در هیچ جا احساس غریبی كنیم و در همه ورزشگاه ها حتی ورزشگاه آزادی احساس می‌كنیم میزبانیم. این هواداران انگیزه ما را برای موفقیت چند برابر می‌كنند.
شجاعی در ادامه با اشاره به اینكه محسن خلیلی در پایان بازی به انتقاد از وی پرداخته و اعلام كرده او به خاطر سبك بازی بی محابا، از سایپا و تیم امید ایران خط خورده است، اضافه كرد: واقعا نمی‌دانم چرا آقای خلیلی این صحبت‌ها را مطرح كرده است. جایگاه من در تیم امید معلوم بود و من كاپیتان آن تیم بودم. تیم نساجی به خاطر اینكه در لیگ بازی داشت قرار شد كه من به همراه تیم امید به عراق نروم و به همین خاطر كادر فنی تشخیص داد كه در جاكارتا هم تیم را همراهی نكنم. آقای خلیلی می تواند از آقای استیلی و كرانچار در مورد جایگاه من در تیم امید صحبت كند.
وی اضافه كرد: در مورد رفتنم از سایپا و اینكه علی دایی من را به خاطر بی محابا بازی كردن از تیم كنار گذاشته است، باید بگویم كه من در باشگاه سایپا پرورش یافته بودم و از نونهالان این تیم بودم. من به خاطر اینكه ملی پوش بودم باید به تیمی می رفتم كه فرصت بیشتری برای بازی كردن بدست می آوردم و این طبیعی است. در همین راستا با علی دایی صحبت كردم و ترجیح دادم به تیمی بروم كه بیشتر فرصت بازی در آن را پیدا كنم. شاید آقای خلیلی باز هم اطلاعات بهتری از من نسبت به خودم دارد، اما فكر می‌كنم او در مورد من زود قضاوت كرده است.
تیم فوتبال نساجی روز چهارشنبه در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت كه این مسابقه با برتری 2 بر یك پرسپولیس خاتمه یافت.
ورزشی**ع.ك**1597