۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۵۳
کد خبر: 83032464
T T
۰ نفر
40 ميليارد ريال براي تعمير مدارس آذربايجان غربي هزينه شد

اروميه - ايرنا - معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش آذربايجان غربي گفت: امسال اعتبارات خوبي از مسوولان اداره كل برنامه و بودجه استان به مبلغ 60 ميليارد ريال دريافت شد كه 40 ميليارد ريال آن جهت انجام تعميرات در اختيار مدارس قرار گرفت.

بهرام صمدي روز پنجشنبه در نشست ستاد استقبال از مهرماه در اروميه افزود: 10 ميليارد ريال دوباره در خرداد ماه به مدارس تخصيص داده شد؛ مابقي نيز در قالب كاروانهاي اميد همزمان با آغاز سال تحصيلي در اختيار مدارس قرار مي گيرد.
وي با بيان اينكه ساماندهي و سازماندهي نيروي انساني نيز از ساير برنامه هاي اين ‌نهاد در قالب پروژه مهر است، اضافه كرد: در قالب كارگروه ساماندهي و سازماندهي نيروي انساني 36 هزار و 629 نفر معلم اعم از پيماني و قرار دادي در استان سازماندهي شدند.
وي بيان كرد: در شهريور ماه يكهزار و 231 نفر بازنشسته شده و يا از چرخه آموزشي استان خارج و 754 نفر وارد سيستم آموزشي مي شوند.
صمدي بيان كرد: پيش بيني مي شود 592 هزار نفر دانش آموز امسال مشغول به تحصيل شوند كه بيش از 26 هزار نفر امسال افزايش دانش آموز در استان وجود دارد.
وي گفت: امسال در 31 مرداد ماه رزمايش سازماندهي مجازي و بازگشايي مجازي مدارس اجرا شد كه بيانگر موفقيت اداره كل در ساماندهي و سازماندهي نيروي انساني در استقبال از مهرماه بود.
به گزارش ايرنا آذربايجان غربي در سال تحصيلي گذشته 566 هزار نفر دانش آموز داشت كه در پنج هزار مدرسه تحصيل مي كردند.
7125/2093