۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۳۲
کد خبر: 83032440
T T
۰ نفر
بازيكنان ليگ جزيره بايدحق دلالي مديربرنامه‌ها را پرداخت كنند

تهران - ايرنا - گزارش هاي منتشر حاكي از آن است كه از اين پس پرداخت حق دلالي مدير برنامه هاي (ايجنت) بازيكنان شاغل در ليگ برتر انگليس بر عهده خود بازيكنان واگذار مي شود.

به گزارش ايرنا، براساس گزارش تارنماي يورو اسپورت روساي باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر جزيره امروز پنجشنبه جلسه اي را به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهكاري براي جلوگيري از درخواست مدير برنامه هاي بازيكنان از باشگاه ها مبني بر دريافت مبالغ هنگفت به عنوان بخشي از پورسانت خود در ازاي انتقال بازيكنان، تشكيل دادند.
گزارش ها حاكي از آن است كه 'ماينو رايولا' مدير برنامه سرشناش 'پل پوگبا' ستاره فرانسوي منچستريونايتد، از قبل انتقال 89 ميليون پوندي اين بازيكن فرانسوي در سال 2016 از تورين به اولدترافورد، حدود 41 ميليون پوند از دو تيم يوونتوس و منچستريونايتد دريافت كرده است.
و حالا موضوع مطرح شده در  جلسه مذكور مقرر مي كند كه به جاي آنكه تيم ها حق دلالي مدير برنامه ها را پرداخت كنند، تقبل اين پول بر عهده بازيكنان گذاشته مي شود، اقدامي كه البته به زعم بسياري تنها موجب افزايش دستمزدهاي درخواستي بازيكنان خواهد شد.
علاوه بر اين، فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) نيز در نظر دارد تا موضوع اعمال اصلاحات در سيستم نقل و انتقالات براساس طرح ايجاد تغييرات بنيادي در روال فعلي اين سيستم را، به بحث بگذارد.
باز كردن يك حساب بانكي در بريتانيا به منظور انجام معاملات تجاري و همچنين ارائه اظهارنامه ساليانه به فدراسيون فوتبال انگليس توسط مدير برنامه ها از جمله اين اصلاحات محسوب مي شود.
علاوه بر اين، مديربرنامه ها دستمزد خود را بابت انتقال بازيكنان به صورت اقساطي و نه به يك باره دريافت خواهند كرد، تعداد اقساط هم با توجه به مدت قرارداد تعيين خواهد شد.
گفته مي شود حاميان اين طرح اميدوارند اين اقدام بازيكنان را از تقلا براي انتقال بازداشته و مدير برنامه ها را نيز از تلاش براي انتقال موكلين خود و سود بردن از قبل انتقال آنان دلسرد كند.
ورزشي*3991*1584