۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83032287
T T
۰ نفر
انتشار اخبار مبهم مردم را نسبت به شوراها بدبین می‌كند

تهران- ایرنا- نماینده شورای اسلامی استان كرمانشاه بر اهمیت كاركرد شوراهای اسلامی شهر و روستا تاكید كرد و گفت: نباید با انتشار اخبار گنگ مردم را نسبت به عملكرد شوراها بدبین كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سید پیمان موسوی روز پنجشنبه در نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها، عنوان كرد: متاسفانه امروز در رسانه‌ها و برخی با نقشه‌های از پیش تعیین شده در پی ضربه زدن به شوراها به عنوان نهاد مدنی و مظهر دموكراسی هستند.
وی اظهارداشت: به عنوان جوان‌ترین عضو شورا به نمایندگی از جوانان سرزمینم باید به گوش مسئولان برسانم كه امید به زندگی و آینده جوانان پایین آمده است.
وی با هشدار در مورد خودكشی جوانان، نبود بستر اشتغال برای آنان و نبود مبارزه جدی با مواد مخدر را دو عامل اصلی نابودی جوانان خواند.
موسوی با اشاره به تصمیم و مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد منع بكارگیری بازنشستگان، بر لزوم استفاده از نیروی جوانان برای كارهای بزرگ تاكید كرد.

**ضرورت ارتقای گردشگری استان چهارمحال و بختیاری
در بخش دیگری از این اجلاس، مهدی مهدوی چالبطان، نماینده شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بر اهمیت موضوع گردشگری و طبیعت‌گردی (اكوتوریسم) در این استان تاكید كرد و افزود: این استان ظرفیت گردشگری مناسبی برای پاسخگویی به نیاز انسان خسته از زندگی ماشینی را داراست.
وی اضافه كرد: همچنین با تدبیر و رونق توریسم در استان محروم چهارمحال و بختیاری، این استان از فقر، بیكاری و مهاجرت به كلانشهرها هم رهایی می‌یابد.
عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: آمایش سرزمین با نگاه شناخت ظرفیت‌های اقلیمی و سرزمینی در كشور ما انجام نشده است و پیشنهاد می‌شود تا این مهم توسط كارشناسان اهل فن تهیه و برای اجرا براساس استعدادهای مناطق مختلف كشور برنامه‌ریزی شود.
به گزارش ایرنا، نهمین اجلاس شورای عالی استان ها به ریاست مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها و با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل مجلس شورای اسلامی سابق برگزار شد.
اجتمام**٣٢٢٩** 9053
۰ نفر