۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۱۴
کد خبر: 83031599
T T
۰ نفر

2 محموله قاچاق در نيشابور كشف شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۱۴
کد خبر: 83031599
2 محموله قاچاق در نيشابور كشف شد

مشهد- ايرنا- فرمانده انتظامي نيشابور از كشف محموله لوازم آ‌رايشي، بهداشتي و داروهاي فاقد مجوز به ارزش 260 ميليون ريال و سوخت قاچاق از يك دستگاه كاميونت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسين دهقان پور افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين شهرستان در پي اطلاع از انبار لوازم آرايشي، بهداشتي و قرص هاي فاقد مجوز در يك منزل مسكوني به اين محل اعزام و در بازرسي از آن سه هزار و 490 عدد انواع قرص هاي فاقد مجوز و 319 قلم انواع لوازم آرايشي، بهداشتي قاچاق كشف كردند.
وي اظهار داشت: در اين ارتباط يك متهم دستگير شد و تحويل مراجع قضايي شد.
وي گفت: در عملياتي ديگر نيز ماموران انتظامي بخش سرولايت نيشابور حين كنترل جاده ها به يك دستگاه كاميونت حمل سوخت مشكوك شده و در بازسي از آن چهار هزار و 500 ليتر نفت سفيد قاچاق به ارزش تقريبي 30 ميليون ريال كشف كردند.
سرهنگ دهقان پور افزود: 2 متهم در اين ارتباط دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

* عامل برداشت غير مجاز از حساب بانكي در نيشابور دستگير شد
به گزارش ديگري از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي نيشابور گفت: عامل برداشت غير مجاز 2 ميليارد و 440 ميليون ريال از يك حساب بانكي در اين شهرستان شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ دهقان پور افزود: در پي شكايت فردي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانكي وي، كارشناسان پليس فتا پس از تحقيقات متوجه شدند فردي طي پنج فقره تراكنش مبلغ مزبور را به صورت خريد اينترنتي ارز ديجيتال از حساب بانكي شاكي خارج كرده است.
وي اظهار داشت: در ادامه تحقيقات متهم 32 ساله كه مدارك هويتي خود را جعل كرده بود شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير شد.
وي گفت: شاكي پس از دانلود يك نرم افزار در فضاي مجازي، اطلاعات و رمز دوم كارت خود را در يك درگاه جعلي وارد و متوجه جعلي بودن نرم افزار و درگاه بانك نشده و متهم نيز با استفاده از غفلت شاكي پس از سرقت اطلاعات كارت وي، برداشت هاي غير مجاز را انجام داده است.
شهرستان 450 هزار نفري نيشابور در 127 كيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
9869 / 6053