۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰
کد خبر: 83031086
T T
۰ نفر

آرايشگر زن متخلف در ياسوج دستگير شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰
کد خبر: 83031086
آرايشگر زن متخلف در ياسوج دستگير شد

ياسوج- ايرنا- رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: آرايشگر زن متخلف در ياسوج كه اقدام به انتشار تصاوير مشتريان خود در شبكه هاي مجازي مي كرد، شناسايي و دستگير شد.

سرگرد روح الله شهبازي پور روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در پي مراجعه فردي به پليس فتاي كهگيلويه و بويراحمد مبني بر انتشار تصاوير خصوصي همسر وي در شبكه اجتماعي، موضوع در دستور كار پليس استان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران پليس فتاي كهگيلويه و بويراحمد بعد از بررسي موضوع و تحقيقات متوجه شدند صفحه ايجاد شده متعلق به يك سالن آرايش زنانه است كه آرايشگر با سوء استفاده از اعتماد مشتريان اقدام به تهيه عكس از آن ها كرده است.
سرگرد شهبازي پور بيان كرد: در بازجويي هاي انجام شده، متهم در ابتدا منكر اين قضيه شد و اعلام داشت عكس ها با رضايت مشتريان بوده است.
وي عنوان كرد: پس از حضور شاكي به همراه همسر خود و مشاهده مستندات پرونده آرايشگر به بزه ارتكابي خود اعتراف و گزارش پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد به شهروندان توصيه كرد كه هنگام مراجعه به سالن هاي زيبايي مراقب باشيد كه به هيچ وجه از شما عكسي جهت تبليغ گرفته نشود زيرا كه اين موضوع مي تواند منجر به سوء استفاده از آن شده و موجبات مزاحمت براي شما را فراهم كند.
وي يادآور شد: هر كسي به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتك حيثيت در محيط مجازي كند بر اساس قانون جرائم رايانه‌اي افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي‌شود.
افرادي كه اقدام به بارگذاري و انتشار تصاوير افراد بدون اجازه صاحب عكس در فضاي تلگرام، واتس آپ و اينستاگرام مي كنند، در صورت شكايت بايد در محاكم قضايي پاسخگو باشند.
وي از عموم مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه جرائم رايانه‌اي مراتب را از طريق وب‌سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌هاي مردمي گزارش كنند.
9868/1662