۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷
کد خبر: 83031004
T T
۰ نفر

رئيس دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در كيش معرفي شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷
کد خبر: 83031004
رئيس دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در كيش معرفي شد

كيش - ايرنا- درجلسه اي با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش و معاون توسعه مديريت و پشتيباني خبرگزاري جمهوري اسلامي، رئيس جديد دفتر اين خبرگزاري در كيش معرفي شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در اين جلسه كه مدير روابط عمومي و جمعي از دست اندركاران عرصه طلاع رساني اين مجموعه و رئيس خبرگزاري جمهوري اسلامي استان هرمزگان حضور داشتند، ضمن تقدير از اكبر بهاروند رئيس سابق دفتر ايرنا در كيش، محمد سلطان مرادي به عنوان رئيس جديد دفتر اين خبرگزاري در جزيره كيش معرفي شد.
در اين نشست سعيد پورعلي معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به ظرفيت هاي استان هرمزگان و جزيره كيش كه به لحاظ درآمدزايي براي كشور نقشي ارزشمند دارد گفت: اين استان يكي از دارايي هاي غني كشور از نظر ظرفيت هاي طبيعي، اقتصادي و فرهنگي است و اگر اين ظرفيت ها بخوبي شناخته و معرفي شود اين استان نقش برجسته تري دركشور ايفا خواهد كرد.
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش افزود: منطقه آزاد كيش نيز به واسطه موقعيت طبيعي و شرايط ايجاد شده با تمامي مناطق آزاد كشور متفاوت است و اين ويژگي ها ضرورت توجه به بخش گردشگري به عنوان رويكرد اصلي اين جزيره را مورد تاكيد قرار مي دهد و لازم در اين زمينه در همه حوزه ها برنامه ريزي و اقدام كنند.
وي ضمن تقدير از اكبر بهاروند نماينده سابق خبرگزاري ايرنا با اشاره به سوابق و تجارب محمد سلطانمرادي براي وي آرزوي موفقيت كرد.
همچنين در اين نشست مهدي شفيعي معاون توسعه مديريت خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) با اشاره به تحولاتي كه در اين خبرگزاري در روش هاي اطلاع رساني و انتشار اخبار با استفاده از ابزارهاي صوتي و تصويري در حال اجرا است گفت: خبرگزاري ايرنا در تلاش است ضمن تغيير در اخبار مكتوب با ايجاد تحول در روش هاي اطلاع رساني و بهره گيري از ابزارهاي تامين محتواي چند رسانه اي شكل جديدي از فعاليت رسانه اي ارائه دهد كه اين موضوع به نمايندگي هاي اين خبرگزاري نيز تسري مي يابد.
ايرج شرف زاده مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش هم در اين نشست با بيان اينكه ايرنا به عنوان خبرگزاري رسمي جايگاه ويژه اي در همه استانها و جزيره كيش دارد گفت: اين خبرگزاري همواره به عنوان رسانه اي معتبر در جزيره كيش شناخته شده است.
وي با تشكر از خدمات و زحمات اكبر بهاروند از آمادگي براي تعامل و همكاري با محمد سلطان مرادي رئيس جديد دفتر اين خبرگزاري در كيش خبر داد.
در پايان اين نشست ضمن اهداي لوح تقدير به اكبر بهاروند، حكم انتصاب محمد سلطان مرادي به عنوان رئيس جديد دفتر خبرگزاري ايرنا در جزيره كيش به وي اعطا شد.
1339