۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۰۴
کد خبر: 83030291
T T
۰ نفر
معاون رئيس جمهوري فوت مادر سه شهيد مشهدي را تسليت گفت

مشهد- ايرنا- معاون رئيس جمهوري و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي درگذشت 'مهتاب نوها' مادر شهيدان رجب، عليرضا و حسين ذاكر امام رضا را تسليت گفت.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي، در پيام تسليت حجت الاسلام والمسلمين محمد علي شهيدي آمده است: در مكتب صبر زينب (س)، مجاهدت به شكيبايي و صلابت در سرافرازي است و ايمان معنوي و مشي متعالي، نشان افتخار براي جمله مادران معزز شهداست.
اين پيام مي افزايد: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ايمان و مقام صبرشان اداي احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را براي ايشان مسألت دارم، اميد كه به فضل الهي در جوار فرزندان شهيدشان مشمول مغفرت و قرين رحمت ربوبي گردند.
خواهر شهيدان ذاكر امام رضا نيز به خبرنگار ايرنا گفت: برادرم رجب در سال 60 در عمليات ثامن الائمه (ع) و عليرضا در سال 61 در عمليات بيت المقدس به شهادت رسيد و حسين نيز تير ماه سال 67 در كشاكش قطعنامه 598 در جزيره مجنون مفقودالاثر شد.
عصمت ذاكر امام رضا، تعداد فرزندان اين خانواده را 6 پسر و سه دختر عنوان كرد و افزود: مادر اين شهدا نيز چهارشنبه هفته گذشته به دليل ايست قلبي و بيماري هاي ناشي از كهولت سن در 83 سالگي دار فاني را وداع كرد و روز يكشنبه هفته جاري در آبادان و در جوار عليرضا و رجب به خاك سپرده شد.
وي اظهار داشت: خانواده ما اصالتا خوزستاني هستند اما پس از شهادت برادرانم به مشهد عزيمت كرده و در اين شهر ساكن شديم و هم اكنون برادران شهيدم در بنياد شهيد مشهد پرونده دارند.
خراسان رضوي 17 هزارو 139 شهيد، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي تقديم كرده است.
3221 / 6053