۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83029753
T T
۰ نفر
كتابی كه بر انتخابات میان دوره ای كنگره تاثیر خواهد گذاشت

تهران – ایرنا – كارشناسان معتقدند انتشار كتاب « هراس ؛ ترامپ در كاخ سفید » نوشته 'باب وودوارد' روزنامه نگار افشا كننده ماجرای واترگیت ؛ قطعا بر انتخابات میان دوره ای كنگره آمریكا تاثیر خواهد گذارد.

انتخابات میان دوره ای كنگره آمریكا سه شنبه ششم نوامبر 2018 (15 آبان ) برگزار خواهد شد . در این انتخابات تمامی 435كرسی مجلس نمایندگان و 33 كرسی از یكصد كرسی مجلس سنا برای نامزدهای انتخاباتی به رای گذارده خواهد شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تارنمای خبری 'هیل' گزارش داد : 'برت استفن' (Bret Stephens ) ستون نویس نشریه آمریكایی 'نیویورك تایمز' روز دوشنبه گفت كه افشاگری هایی كه در كتاب جدید «باب وودوارد» صورت گرفته قطعا بر انتخابات میان دوره ای پیش رو تاثیر دارد.
بنابر این گزارش استفن در مصاحبه با شبكه خبری 'ام.اس.ان.بی.سی' (MSNBC) گفت: پرسش من این است آیا كتاب (وودوارد) قادر است تا رای دهندگان (آمریكایی) را به حاشیه راند.
هیل در ادامه نوشت: ستون نویس نیویورك تایمز در پاسخ به پرسش خود كه درخصوص كتاب 'هراس؛ ترامپ در كاخ سفید' دراین مصاحبه مطرح كرد، گفته بود: گمان می كنم كه این كتاب باعث به حاشیه راندن رای دهندگان (آمریكایی) شود، و احساس می كنم كه مطالب این كتاب قطعا بر انتخابات میان دوره ای تاثیر گذارد.

****انتشار یك میلیون نسخه از كتاب «هراس، ترامپ در كاخ سفید»
شبكه خبری سی ان ان نیز گزارش داد : ناشر كتاب جدید باب وودوارد از انتشار یك میلیون نسخه از این كتاب خبر داد.
سی ان ان دراین باره افزود: سخنگوی انتشاراتی 'سیمون و شوستر' (Simon & Schuster) روز دوشنبه به این شبكه خبری گفته است با توجه درخواست های بی شمار، یك میلیون نسخه از این كتاب برای فروش، به چاپ گذاشته است.
به گزارش ایرنا، باب وودوارد (Bopb Woodward)روزنامه نگار كهنه كار آمریكایی كه واترگیت را افشا كرد، در كتاب جدیدش كاخ سفید ترامپ را 'دارالمجانین' توصیف كرد كه در آن مشاوران وی با هدف نجات كشور اسناد را از روی میز كار برای آنكه امضا نشوند، برداشته و پنهان می كنند.
كتاب جدید وودوارد كه 448 صفحه دارد قرار است امروز برابر با یازده سپتامبر(20 شهریور) انتشار یابد. نوشته شده كه نزدیك ترین مشاوران رئیس جمهوری آمریكا برای حفظ امنیت ملی دست به اقدامات خارق العاده ای در كاخ سفید زده و تلاش كرده اند برای متوقف ساختن آنچه كه او را خطری (برای امنیت ملی) می بینند، كاغذها و اسناد را از روی میز كار برداشته و پنهان كنند.
سی ان ان در مورخ 14 شهریورماه درباره این كتاب گزارش داده بود: كتاب جدید وودوارد تحت عنوان 'هراس؛ ترامپ در كاخ سفید' ، نگاهی بی سابقه به درون كاخ سفید و از دید حلقه داخلی ترامپ دارد، نگاهی از دفتر كاخ رئیس جمهوری تا 'اتاق وضعیت' در محل اقامت وی در كاخ سفید.
این رسانه تصویری آمریكایی در آن تاریخ گزارش داده بود:وودوارد برای نوشتن این كتاب مصاحبه های مستندی انجام داده و نشان می دهد كه چگونه مشاوران ارشد رئیس جمهوری به او به عنوان خطری علیه امنیت ملی كشور می نگرند.
سی ان ان افزود: مقامات گذشته و كنونی در دولت ترامپ، به شدت نگران و خشمگین از رفتار 'دم دمی مزاج'، جهالت و علاقه و میل شدید وی به دروغ گفتن هستند.
اروپام **1302** 1546
۰ نفر