۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۰۶
کد خبر: 83020705
T T
۰ نفر

2 بیمار قلبی با بالگرد به شهركرد منتقل شدند

۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۰۶
کد خبر: 83020705
2 بیمار قلبی با بالگرد به شهركرد منتقل شدند

شهركرد- ایرنا- مدیر مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی چهارمحال وبختیاری از انتقال همزمان 2 بیمار سكته قلبی عصر یكشنبه در شهرستان اردل با بالگرد اورژانس به بیمارستان هاجر شهركرد خبر داد.

به گزارش ایرنا، فرامرز شاهین شامگاه یكشنبه با اعلام این خبر افزود: با اعلام و درخواست كمك برای انتقال 2 بیمار قلبی با بالگرد اورژانس، هماهنگی لازم برای انتقال پیرمرد 65 ساله و خانم 54 ساله ای به علت عارضه قلبی و با توجه به سخت گذر بودن منطقه به فرودگاه شهركرد، سپس به بیمارستان هاجر انجام شد.
وی همچنین از واژگونی یك دستگاه سواری پیكان شامگاه یكشنبه در محور لردگان - سردشت و مصدوم شدن 9 تن خبر داد و گفت: این حادثه حوالی روستای حاجی آباد لردگان رخ داد.
شاهین افزود: مصدومان این حادثه رانندگی پس از انجام اقدامات درمانی با 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان سیدالشهدای لردگان منتقل شدند.
وی گفت: مصدومان حادثه از اعضای یك خانواده هستند كه از این تعداد 5 تن بچه، 3 زن و یك مرد هستند.
براساس اعلام رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری 24 درصد تصادفات رانندگی بدلیل وازگونی خودرو رخ می دهد.
كارشناسان پلیس علت واژگونی سواری پیكان را تاكنون مشخص نكرده اند.
لردگان یكی از محورهای پرتردد استان چهارمحال وبختیاری و راه ارتباطی جنوب به مركز كشور است كه روزانه بیش از 3 هزار تردد در این محور انجام می شود، لردگان در 160 كیلومتری و اردل در 90 كیلومتری شهركرد مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.
7360/6021